14

302 47 20
                                    


Mâinile lui îmi mângâie corpul, nu știu cum a început asta dar îmi place, las la o parte oboseala de peste zi si mă întorc spre el, in camera e întuneric si nu îl vad prea bine. Se urca pe mine si mă musca de gat, îmi scoate maieul si rămân goala, apoi coboară spre gura mea dar sărutul lui nu e la fel si deschid ochii, îmi bag mâini pe sub tricou si găsesc o cicatrice...cicatricea lui Cătălin. Îl dau jos de pe mine si încep sa tip?

- Ce dracu crezi ca faci?

- Vreau sa fac dragoste cu tine ce altceva?

- Ai băut ceva?

- Da ce trebuie sa beau ceva ca sa te am?

- Ultima oara când am verificat noi nu mai eram împreuna si acu vrei sa facem dragoste. Asculta aici băiete vreau sa stai departe de mine iar daca tu crezi ca am acceptat sa stai aici ca sa facem noi „tumbe" te înșeli.

- Eu te vreau înapoi, vreau sa vi cu mine la Focșani.

- Uite ca eu nu mai vreau.

- E din cauza prostiei alea de concurs?

- Nu te interesează pe tine, si cum îți permiți sa vi peste mine in camera fără sa bați la ușa? Ești in casa alor mei, de cate ori am făcut noi ceva aici?

- Pai...aaa...niciodată.

- Si crezi ca in seara asta se schimba ceva?

- Am crezut ca mă vrei.

- Crezi numai prosti. Eu una nu te mai vreau in viata mea, nu pot accepta pe cineva care nu este de acord cu ce fac eu. Oricum tu trebuie sa pleci, așa ca nu vad nici un viitor.

- Tu ti-ai găsit pe altul?

Stau puțin pe gânduri nu știu daca sa ii zic de Alex, știa ca suntem prieteni dar doar atât si nu am chef de alte scene, plus ca si așa sunt si goala in fata lui așa ca îmi iau maieul de pe jos si îl îmbrac.

- Nu, nu am pe nimeni.

- Si trebuia sa te gândești o ora?

- Hai sa nu exageram bine? Si mai încet ca nu vreau sa îmi trezesc părinți. Sa nu te mai prind ca intri in camera asta fără permisiunea mea, m-am făcut înțeleasa?

- Si daca nu vreau?

- Nu mă enerva mai tare ok?

- Nu renunț eu așa ușor la tine.

- Uite ca ai făcut-o, acum te rog sa pleci vreau sa dorm.

- Acum mă dai si afara. Noapte buna.

- A fost buna pana ai stricat-o tu.

In sfârșit rămân singura si mă așez pe pat. Nu pot sa cred ca era sa fac dragoste cu Cătălin crezând ca era Alex. Sunt sigura ca pe el îl visam. Mă duc in baie si mă dezbrac, dau drumul la dus si îmi spăl urmele lăsate de imbecil, mă frec cu prosopul pana îmi înroșesc pielea apoi îmi caut alte pijamale. Mă bag in pat dar somnul nu vrea sa vina așa ca îmi iau telefonul si căștile si încep sa ascult muzica pana adorm.

A doua zi.

Un ciocănit in ușa mă trezește, care naiba bate așa dimineața doar părinți mei sunt la munca.

- Hei Andreea dormi?

- Da, pleacă!

- E 11 si mie foame.

- Fa-ti singur, acum pleacă!

- Nu pot cu o singura mana, hai te rog.

Mă dau jos din pat cu chiu cu vai si vad ca alte haine decât cele cu care am adormit apoi îmi amintesc ce sa întâmplat si mă ridic ca o furtuna si deschid ușa iar domnul era sa cada peste mine.

Alegere Vinovata vol I [ IN CURS DE EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum