Epilog

388 41 17
                                    


După doua luni

- Cetățene Popovici Marcel iei in căsătorie de buna voie si nesilit de nimeni pe cetățeana Mărculescu Gabriela?

- Da!

- Cetățeana Mărculescu Gabriela iei in căsătorie de buna voie si nesilita de nimeni pe cetățeanul Popovici Marcel?

- Da!

- Acum poți sa îți săruți logodnica.

Sora mea tocmai s-a căsătorit iar eu sunt domnișoara de onoare alături de Alex. Visul ei in sfârșit e împlinit, acum formează o familie. Părinți mei se duc si ii îmbrățișează, mama are lacrimi in ochii.

- Casa de piatra, le spunem in cor si aruncam cu orez in ei.

Ne aflam pe faleza, toți purtam rochii vaporoase si costume lejere. Rochia surori mele este minunata si se potrivește cu peisajul. Eu mi-am luat o rochie culoarea nisipului scurta si un pic cloș iar Alex are doar o cămașa pe el cu mânicile suflecate. Ne-am mutat împreuna acum trei săptămâni si mă face cea mai fericita femeie.

- Va mulțumim ca sunteți alături de noi in aceasta zi in care ne-am unit destinele. Ne iubim si vrem sa va anunțam ca ne dorim mult un copil, știu ca e la facultate dar daca se va întâmpla ar fi foarte fericita.

- Si eu vreau un nepoțel, le spun.

- Lasă ca urmați voi, ne spune sormea.

Am hotărât împreuna cu Alex sa facem logodna pe 15 septembrie.

- Daca tot ai adus vorba, ne vom logodi luna viitoare, le spune Alex

- Felicitării! Ne spun toți cei care ne înconjoară. Ciocnim in cinstea fericiri proaspeților mirii. Masa e pusa ca un fel de bufet pentru a se servi lumea singura cu ce le place.

Cei doi au pregătit si un dans pentru noi. Mama acum începe sa plângă când o vede pe fiica ei dansând in brațele celui ales. O iau in brațe si o mângâi pe par.

- Vreau sa te vad si pe tine făcând asta, îmi spune.

- O sa o vedeți, va promit! Ii spune Alex.

Când se lasă seara, aprindem un foc mare si dansam in jurul lui. Eu nu mă pot dezlipi de iubirea mea si abia aștept sa am parte de logodna mea, sa ne fie oficializata relația. Cu toate ca nu o bucata de hârtie ne va tine uniți ci dragostea pe care o împărtășim.

- Vreau sa te vad in rochie de mireasa, îmi spune la ureche in timp ce dansam.

- Te iubesc așa de mult încât nu îmi trebuie nimic care sa îmi dovedească ca ești al meu.

- Nu credeam vreodată sa ajung sa te sărut da sa mai fi si a mea.

- Mă bucur ca am ajuns sa te cunosc, ca acea persoana a ales sa dispară din viata mea si tu i-ai luat locul.

- Si eu mă bucur, si îmi săruta mana.

Ne uitam unul la altul fără sa ne mai pese de nimeni, parca ne cuprinde un fel de vraja uitam unde ne aflam si îl sărut lacom. Vreau sa ii port copii, îmi doresc atât de mult unul, in curând împlinesc douăzeci si cinci de ani si vreau sa devin mama. Încă nu am discutat asta cu el dar am tot timpul din lume.

- Te voi iubi toata viața, ii spun.

- Si eu iubirea mea, si eu.... 

"\\"

Si am terminat prima mea carte. Capitolul il dedic tuturor celor care au citit si vor citi aceasta carte.

Ma bucur ca inca sunteti alaturi de mine si abia astept sa aud parerile voastre si la viitorul volum.

Nu credeam ca visul meu se va implini vreodata, imi trebuia un mic impuls pe care l-am gasit aici.

Va pup si va iubesc:))



Alegere Vinovata vol I [ IN CURS DE EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum