- Domnișoara am ajuns.
O doamne m-au cuprins emoțiile. Șoferul s-a dat jos a înconjurat mașina si mi-a deschia ușa. Mă uit la restaurant si îmi amintesc de prima data cand am fost aici. Eu si Cătălin sărbătoream un an de relație si mia făcut o surpriza minunata aducându-mă aici.
- Doriti sa va conduc înăuntru?
- Nu mulțumesc, mă descurc singura...si ii arunc un zâmbet cuceritor si îl vad cum se înroșește.
- O seara frumoasa va doresc.
- Mulțumesc. Înaintez si intru in clădirea impunătoare si imediat apare lângă mine șeful de sala.
- Aveți rezervare domnișoara?
- Sunt așteptata de către domnul Sergiu Avram.
- Da sigur, va rog sa mă urmați. Mă conduce spre o masa aflata lângă geam unde mă aștepta Sergiu. Pesemne ca mi-a văzut reflexia in geam pentru ca imediat a întors capul si am văzut ca aproape se holba si sa ridicat in picioare. Era îmbrăcat foarte elegant, un costum negru ca noaptea, o cămașa alba imaculata si un papion la fel de negru.
- Buna seara domnișoară, da-mi voie sa îți spun ca ești cea mai frumoasa ființa din aceasta încăpere.
- Va rog domnul Sergiu nu mă flatați ca mă înroșesc toata.
- Te rog spune-mi doar Sergiu.
- Bine atunci eu sunt doar Andreea. Îmi trage scaunul si mă așez, un adevărat gentelman.
- Mă bucur ca ai acceptat invitația mea, de mult nu am mai ieșit in oraș sa mă relaxez, doar pentru afaceri.
- Si eu aveam nevoie de o seara, nu am mai fost de mult in centrul atenție.
- Tu ești mereu o adevărata apariție. Nu știu daca ai observat da bărbați salivează după tine.
- Nu e adevărat, eu nu am văzut nici unul.
- Atunci uitate atenta in încăpere si ai sa vezi contrariul.
Încep sa mă uit prin sala si observ ca avea dreptate, bărbații chiar daca aveau partenere îmi aruncau scurte ocheade, iar femeile ce sa zic aveau flăcări in priviri.
- Daca privirile ar ucide as fi moarta acum in cel mai bun caz.
- Te referi la femei nu-i așa? Au si de ce sa fie geloase, la ce picioare sexi ai nu au cum sa nu observe. Deci...cum te-ai hotărât sa îmi accepți oferta?
- Pai prima data am făcut-o la nervi când mă certam cu prietenul meu apoi mi-am dat seama ca e o ocazie minunata si trebuie sa profit.
- Dar nu s-a întâmplat nimic intre voi sper?
- Ne-am despărțit nu pot sa fiu cu cineva care nu mă susține in ceea ce fac.
- Îmi pare rău, dar iți dau dreptate nu toți bărbați sunt de acord ca partenerele lor sa lucreze in modelling. Gelozia poarta o mare parte din vina.
- Da aveți dreptate. Se poate sa nu mai vorbim despre asta totul s-a petrecut recent si rana e încă deschisa si nu as vrea sa fac vreo scena.
- Sigur. Te pot întreba câți ani ai? Pari foarte tânără.
- Am 24 de ani.
- Mulți înainte puteam sa jur ca ai 20 de ani. Se pare ca eu sunt de doua ori mai mare.
- Aveți 48 de ani? Da nici nu se observa.
- Asta pentru ca fac sport si mănânc sănătos. Si apropo de mâncare hai sa comandam.
CITEȘTI
Alegere Vinovata vol I [ IN CURS DE EDITARE]
General Fiction„Alegere Vinovata" destinul unei fete care trebuie sa aleaga intre doi barbati si o posibila cariera. Infidelitate, minciuna, frumusete, dragoste si ura totul se impleteste intr-un singur destin. Ce va alege Andreea? Cum se va sfarsi totul? Oare va...