30

266 44 23
                                    


Oricine ar fi nu o sa îl las sa îmi distrugă șansele. E ultima proba si trebuie sa dau tot ce e mai bun din mine.

- Stai jos sa îți refac machiajul, îmi spune Roxana.

Intre timp intrase cineva cu rochia pentru mine. Sper sa iasă bine, mai ales ca mă doare capul.

- Gata acum haide sa te îmbrac deja prima fata se pregătește sa intre.

Rochia e minunata si îmi da o stare de bine. E tot albastra dar acea nuanța de albastru regal. Cu spatele gol si un pic de trena e foarte frumoasa.

- Am făcut in așa fel încât sa intri ultima, îmi spune Sergiu.

- Mulțumesc, am mari emoții.

- O sa te descurci, sa ști ca ești minunata. Daca o sa fi ca la repetiții o sa ii dai pe spate.

Ii iau de mana si ne ducem in culise. Numărul unu era deja pe scena si dansa pe muzica indiana. Chiar se descurca, era foarte buna. Blonda chiar poate câștiga.

Numărul cinci câștiga inima publicului, era dresoare, iar câini chiar o ascultau. Nu îmi vine sa cred ce talente au ele, iar eu...am doar ceva comun.

Raluca m-a dat pe spate. Era balerina. Iar sceneta ei a fost minunata. Parca eram in Lacul Lebedelor dar fără băiat.

- Ai fost minunata, ii spun când ajunge lângă mine.

- Mulțumesc mult, îmi spune.

- Ești așa gingașa si grațioasa, si faci totul sa para atât de ușor.

- Pentru ca mă antrenez de mica, abia aștept sa vad ce o sa faci, si se duce pe canapea.

Numărul 24, sau mai bine zis roșcata, dansează hip-hop. Se vede ca ii place ce face. Chiar ii sta bine cu tricou cu buricul gol si pantaloni largi. E chiar frumoasa si nu e chiar așa fragila cum pare.

- E rândul tău, îmi spune sunetistul si îmi da microfonul.

Mă îndrept spre scena si îmi ridic privirea, Alex nu e la locul lui, picioarele încep sa îmi tremure. Părinți mei mă privesc șocați. Muzica începe si eu ridic microfonul.

Alex: Poate-ti pare un clișeu

Ce naiba? Cine cânta? Nu au pus negativul? Si atunci l-am văzut. In public cu microfonul in mana, cântând, era Alex.

      Nu-i ceva ce spun mereu

      Ție chiar ti-as da numele meu

Ridic microfonul si încep sa cant la rândul meu. Privirea mea încă îl urmărește.

Eu: Cu vorbele nu te juca

        Știi ca m-ai rănit cândva

        Promite-mi ca n-ai sa mă lași la greu.

Doamne cat e de frumos, nici nu știam ca are voce. Îl vad ca înaintează înspre scena.

       In oglinda mea te vad o viată întreaga

       Oare mă vei iubi la fel si după ce anii o sa treacă?

       Acum sunt tânără, poate-i normal sa-ti fiu draga

       Oare mă vei iubi la fel si după ce anii o sa treacă?

A ajuns lângă mine pe scena, cred ca am lacrimi in ochii. Îl iubesc așa mult.

Alex: In oglinda mea te-as privi o viată întreaga, o viată întreaga, o viată întreaga.

Mâinile noastre se împletesc, ne uitam unul la altul si nu îmi pot dezlipi privirea de pe chipul lui.

Eu: Poate-ti pare un clișeu ca iți amintesc mereu

        Tu cândva nu ai mai fost al meu

        Dar gândul la tine zboară neîncetat, nu mă pot abține

         Mi-ar fi mai ușor daca lângă mine ai fii tu.

Îl vreau toata viața alături de mine. Asta e cea mai frumoasa surpriza pe care mi-a făcut-o. Privirea lui îmi da curaj si putere, iar faptul ca in sfârșit îmi arat talentul mă face fericita.

        In oglinda mea te vad o viată întreaga

        Oare mă vei iubi la fel si dupa ce ani o sa treacă?

       Cum sunt tânără, poate-i normal sa-ti fiu draga

        Oare mă vei iubi la fel si după ce ani o sa treacă?

Îmi pune o mana pe obraz si începe strofa care îmi place mie

Alex: Stop! Tu chiar nu te gândești la mine mai deloc

          Cum sa te gândești ca pot sa nu te pun in viata mea pe primul loc

          Tu pentru mine ești tot!

         Lasă-ti grijile in grija mea

         Toate întrebările tale găsesc răspuns in inima mea.

O lacrima îmi cade pe obraz iar el o șterge, cu melodia asta ne declaram dragostea. Sentimentele care le am nu pot fi explicate, imi face cu ochiul si mă înroșesc.

Eu: In oglinda mea te vad o viată întreaga

        Oare mă vei iubi la fel si după ce ani o sa treacă?

        Cum sunt tânără, poate-i normal sa-ti fiu draga

        Oare mă vei iubi la fel si după ce anii o sa treacă

Ne ridicam amândoi microfoanele si sfârșim melodia. As fi vrut sa dureze o viața întreaga.

Duet: In oglinda mea, in oglinda mea, in oglinda mea ești tu

            In oglinda mea, in oglinda mea, in oglinda mea ești tu.

Mă arunc in brațele lui si îl sărut, nu mai contează ca mă aflu pe scena in văzul tuturor.

Toata sala s-a ridicat in picioare si a început sa aplaude. E cea mai fericita zi din viața mea.

Își baga mana in buzunarul sacoului si scoate o cutiuța, se aseaza in genunchi si o deschide.

- Știu ca nu e un moment tocmai bun, dar nu m-ai pot sa aștept. Vrei sa îmi faci onoarea de a deveni soția mea?

La asta nu mă așteptam...

"\\"

Nina iti multumesc pentru voturi nici nu stiti cat conteaza pentru mine ca va place.

Gata ati aflat si talentul ei...v-am spus ca e unul comun dar s-a desfasurat in imprejurari speciale, chiar nu s-a asteptat la un duet. Cand ma gandesc ca mai am 3 capitole tremur de emotie. Poate o sa il mai lungesc dar mai mult de 4 nu pot.

Va multumesc tuturor ca imi sunteti alaturi si ca va place ceea ce fac...va pup:*





Alegere Vinovata vol I [ IN CURS DE EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum