19

285 46 11
                                    


  (M-am gândit sa fac si un capitol din perspectiva lui Alex, e prima oara când intru in mintea unu băiat si sper sa iasă ceva. Scuzați greșelile gramaticale).

De ce nu îmi răspunde la telefon si nici la mesaje i-am lăsat destule in ultimul timp. Știu ca îl ajuta pe nemernicul ala la bagaje, dar nu îmi place sa o știu in preajma lui nu a meritat-o. E așa dulce si firava dar uneori e prea credula. Seara petrecuta alături de ea a fost ca un vis, e perfecta si știu deja ca ea reprezintă viitorul pentru mine. Eu nu o voi lăsa sa plece o iubesc prea mult. Si totuși e ciudat ca nu îmi răspunde, am ajuns in oraș de o ora si mi-a promis ca ne vedem. Daca s-au împăcat si nu vrea sa îmi spună? Nu, știu ca simte ceva pentru mine am văzut in privirea ei. Noroc ca știu unde sta tipul. Bag mașina in viteza si mă îndrept spre apartamentul cretinului.

Cobor din mașină si urc scările pana la apartament, căldura de afara mă omoară. Îmi pun urechea la ușa si ascult...nimic, oare au plecat? Apăs de clanță si ușa se deschisa, ce naiba? In hol nu e nimeni, îmi întorc capul si privirea îmi cade pe cele doua trupuri de pe canapea. Nu îmi vine sa cred, era Andreea si deasupra ei Cătălin care o săruta. Îmi apar lacrimi in coltul ochilor si furia din mine vrea sa iasă la suprafața dar mă uit mai atent la ea, nu mișca doar are privirea ațintita in tavan. Doamne nu, doar nu o violează? Mă duc si îl arunc pe Cătălin de pe ea apoi ii dau un pumn de cade pe jos. Mă reped înspre ea si o iau in brațe, nu se poate mișca.

- Ce ti-a făcut iubito? Ii spun cu o voce abia șoptita. Si începe sa plângă in brațele mele.

Iau una din husele care îmi apar in cale si o învelesc. O iau in brațe si o duc la mașina, ii fixez centura si mă urc alături de ea, pare pierduta.

- O sa te duc la spital, înțelegi ce spun? Si o vad ca da din cap. Bag mașina in viteza si nu știu cum am ajuns la spital fără sa fac vreun accident. O iau din mașină si vad ca nu si-a revenit încă, oare ce ia dat cretinul. Intru in spital si mă uit după un doctor si zăresc unul.

- Domnule doctor, a fost drogata si violata sau nu, când am ajuns acolo ala era peste ea va rog faceți ceva ii spun doctorul cu teama in glas

- Aduceți o targa, striga doctorul la câțiva oameni.

Mi-o iau din brațe iar in momentul ala o vad ca închide ochii care pana acum ia ținut deschiși.

- Ce s-a întâmplat? Si strig la doctor.

- Se pare ca domnișoara a leșinat, te rog sa aștepți aici, o sa ii facem câteva analize. Si spunând asta doctorul își ia tălpășița.

Știu ca trebuie sa ii sun părinți dar mie teama așa ca îmi fac curaj, scot telefonul si o apelez pe Maria. Când aud ca suna inima mi-o ia razna

- Buna Alex, Andreea e cu tine? Nu reușesc sa dau de ea si nici Cătălin nu răspunde. Simt îngrijorare in vocea femei iar eu urmez sa ii dau o veste care sper sa nu o șocheze.

- Da doamna, Andreea este cu mine la spital.

- Doamne nu! Am simțit ca s-a întâmplat ceva rău. O aud ca plânge si știu ca e si tatăl ei acolo. Ce s-a...întâmplat?

- Cătălin...

- E acolo cu voi? Au făcut accident te rog spune ceva.

- Cătălin...a violato ii spun asta si simt si eu ca leșin așa ca mă așez pe jos.

- Ceee? Nu e posibil, nu se poate, e greșit.

- Veniți la spital, are nevoie de voi.

- Venim imediat, o aud spunând printre sughițuri si apoi îmi închide.

Alegere Vinovata vol I [ IN CURS DE EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum