27

271 40 7
                                    


  Îmi suna alarma de la telefon si sar grăbita din pat, in graba mea îl trezesc si pe Alex. Mă dezbrac pe unde apuc si intru in dus. Îmi spăl fiecare părticica a corpului si mă epilez. Îmi pun un prosop pe mine si ies din baie. Alex încă sta cu ochii închiși cu toate ca știu ca nu doarme. Mă îmbrac rapid cu ce îmi cade la mana si mă arunc pe pat peste el.

- Iubireee, haide într-o ora trebuie sa fiu la firma, altfel mă omoară Sergiu.

- Acum mă trezesc nu vezi, abia bâiguie.

- Mă duc sa fac cafeaua intre timp tu faci un dus.

Mă ridic de pe el si mă duc in bucătărie când mă izbește un miros de cafea gata făcută.

- Buna dimineața prințesă, îmi spun amândoi părinți.

- Da ce faceți treji la ora asta? Ii întreb.

- Suntem emoționați scumpo.

- Eu ar trebui sa fiu cea emoționata nu voi, si le zâmbesc. Pun cafea in patru căni si intre timp coboară si restul lumii. După ce toata lumea mă îmbrățișează si îmi urează multa bafta, plec împreuna cu Alex.

- Sunt așa emoționata, ii spun.

- Iubito noi suntem acolo, când ai emoții uitate in public, noi o sa fim in primul rând.

- Așa o sa fac, sper sa nu fie concurenta prea mare.

- Tu ești cea mai frumoasa si orice s-ar întâmpla sa ști ca tot o sa te iubesc.

- Si eu te iubesc.

Ajungem la firma si primesc o mie de îmbrățișări de la Alex. Cobor din mașina cu foarte multe emoție intru un firma. Era așa de mare aglomerație ca abia vedeai pe unde mergi. Intru in sala unde se va desfășura concursul si rămân muta. Totul e așa frumos pregătit, nu știam ca firma are așa o sala mare. Încerc sa dau de Sergiu in marea de oameni dar se pare ca m-a găsit el pe mine.

- Andreea mă bucur ca ai ajuns, hai te așteaptă Roxana.

Mă ia de mana si mă duce in cabina cu numele meu pe ea unde o vad pe Roxana mai emoționata ca mine.

- O sa te fac cea mai frumoasa din lume, îmi spune.

- Fiecare fata are cabina ei? O întreb.

- Da, au transformat mai multe birouri, iar pe unele le-au împărțit in doua ca sa aibe fiecare un loc al ei. Iar tu o ai pe cea mai buna.

- Ai văzut rochiile?

- Da, dar nu o sa îți zic nimic, doar ca o sa arați ca o prințesa in ele. Acum dezbrăcate si ia halatul asta pe tine, si îmi da un halat albastru scurt si un set de lenjerie special creat pentru a nu se observa la rochii.

- Încep sa am emoții mari, ii spun in timp ce mă așez pe scaun.

- Nu ai de ce draga, acum am nevoie de liniște pentru a face o opera de arta, si începem sa radem.

Cum aveam o oglinda in fata ii vedeam fiecare mișcare, parul meu arata minunat, bineînțeles ca mi l-a întins ca altfel nu putea sa îl aranjeze. Iar cocul mi se potrivește perfect. Machiajul este unul foarte complicat si a durat cel mai mult sa îl facă.

Mă uit in oglinda si nu îmi vine sa cred, chiar sunt frumoasa.

- Chiar arat ca o prințesa, îți mulțumesc, si o iau in brațe.

- Gata, ca strici ce am creat, am un cadou din partea lui Sergiu, îmi spune si ia o cutiuța de pe masa.

- Alt cadou? A făcut destule pentru mine.

- Nu am făcut chiar atât de multe sa ști, spune Sergiu din spatele meu.

- Doamne ce m-ai speriat, cum ai intrat?

- Pe ușa, si zâmbește. Ii ia cutia din mâinile Roxanei si o deschide, rămân cu gura căscata, sunt o pereche de cercei superbi. Îmi scoate cercei din cutie si mi pune la ureche apoi mă întoarce cu fata la oglinda. Îmi completează perfect înfățișarea si pur si simplu ii iubesc.

- Iți mulțumesc, ii ador.

- Mă bucur, concursul începe in jumătate de ora. Prima oara o sa fiți prezentate juriului in timp ce voi o sa defilați. Apoi urmează proba costumelor de baie, proba in care o sa porți creația mea, apoi cea de cultura generala si proba talentelor. La fiecare proba o sa elimine un anumit număr de fete iar la proba talentelor o sa rămână ultimele cinci.

- Eu nu știam de eliminări, ii spun.

- Asta este regula, iar daca o sa fi eliminata sa nu îți faci griji tot cea mai frumoasa ramai.

Daca o sa fiu eliminata printre primele o sa îl fac de rușine, nu, nu trebuie sa gândesc așa.

In cabina vine cineva si îmi înmânează un buchet de trandafiri roșii. Sunt așa de frumoși. In ei găsesc un bilețel.

„ ești o învingătoare, TE IUBESC!"

Alex

Doamne cat îl iubesc si are dreptate sunt o luptătoare si o sa câștig.

Sergiu se întoarce si are in mana o rochie încă învelita in husa.

- Asta e rochia in care vei fi prezentata, si astea fiind spuse scoate o rochie superba neagra cu spatele gol. Are lanturi prinse in spate ca sa nu para asa de gol. Iar dantela din fata ii da un aspect si mai elegant . E foarte lunga si e cea mai frumoasa rochie care am purtat-o.

- Este minunata, nu pot sa cred ca o sa am ocazia sa port așa creatie.

- Acum hai sa te îmbrăcam.

Îmi dau halatul jos si îmbrac superba rochie care îmi vine perfect iar albastrul mă prinde de minune. Roxana îmi aduce o pereche de sandale negre cu toc înalt si mă ajuta sa mă încalț.

- Haide începe concursul.

Îl urmez pe Sergiu in locul unde se afla si restul fetelor. Toate sunt frumoase si poarta niște rochii si mai frumoase ca ele. Sergiu mă prinde de umeri si îmi ridica fata pentru a-l privi in ochi.

- Am încredere in tine, mă săruta pe frunte apoi se îndepărtează.

- Toate fetele pe poziții, sa se ridice cortina, aud o voce.

Fiecare este la locul ei si așteaptă sa își audă numele. Eu sunt numărul 15, exact la jumătate. Îmi iau atitudine si un zâmbet mare pe fata si aud cum prima fata este strigata.

"\\"

Nu iti stiu numele dar iti dedic tie capitolul @Capcanapentruvise .

Nu stiam ca Alex seamana cu persoana de care mi-ai spus pur si simplu mi-am descris vecinul :))))

Va pup pe toti :*

SA INCEAPA CONCURSUL!!!!






Alegere Vinovata vol I [ IN CURS DE EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum