- Numărul 15, Andreea Mărculescu...
Mi-am auzit numele așa ca am intrat pe scena, pas după pas, dat din solduri si zâmbet fermecător.
-... In vârsta de numai douăzeci si patru de ani a terminat facultatea de economie fiind prima din generația ei si a doua studenta pe scoală.
Wow chiar s-au interesat si de trecutul nostru. Ajung la marginea scenei si zâmbesc juriului, arunc un ochii in public si îl vad pe Alex cum îmi murmura un „te iubesc".
- ...a participat la multe proiecte si opere de calitate pentru copii străzilor...
Fac doua poze si arunc cate un pupic in sala, îmi pun mana in sold si mă întorc.
-...este fata aleasa de domnul Sergiu Avram.
Ajung înapoi in spatele scenei si sunt îmbrățișata de celelalte fete, si la rândul meu le pup pe toate. Roxana apare in spatele meu.
- Haide! Trebuie sa te pregătesc pentru proba costumelor de baie.
Mă duce pana in camera amenajata mie si mă ajuta sa mii dau rochia jos, mă aseaza pe scaun si îmi da drumul la par.
- Ce faci? O întreb.
- Iți fac alta coafura, la costumul ala de baie iți trebuie parul lăsat pe spate.
Așa ca se apuca sa îmi facă niște bucle lejere, vad in oglinda o husa pusa pe scaun.
- Acolo e costumul? O întreb?
- Da, sa ști ca e foarte frumos. E din doua piese pentru ca așa sa dat o regula in ultimul moment.
După ce termina cu parul îmi aduce costumul si ma ajuta sa îl îmbrac. Chiar e frumos, e in dungi alb cu bleumarin si e de marinar. In camera intra Sergiu cu o cascheta in mana si mi-o pune pe cap. Arat bestial iar costumul îmi scoate in evidenta formele.
- Haide, e momentul sa intri, îmi spune.
Alerg pana in spatele cortinei si le vad si pe celelalte. Cineva ne spune cum sa ne așezam după ce terminam de defilat.
Si începem, intra prima fata o blonda superba...apoi continua si restul fetelor. Îmi vine rândul si intru întâmpinata de un ropot de aplauze. Le zâmbesc tuturor si încerc sa îmi fac un mers cat mai senzual. Vad cum bărbați îmi arunca priviri fugare iar Alex mă soarbe din priviri. Familia mea mă privește si par a fi mândrii de mine. Ajung la locul meu si aștept sa termine si restul fetelor, toate suntem frumoase. Juriul ne analizează pe rând si notează pe o hârtie impresiile lăsate. După ce si ultima fata a terminat, înaintam toate pana in fata scenei si ne împărțim in doua rânduri, apoi facem cale întoarsa si ne așezam iar la locul nostru pe scări. Prezentatorul înaintează, se uita înspre noi si ne arata un plic.
- In acest plic se afla numele celor cinsprezece fete care trec mai departe. Desface plicul si scoate foaia. Noi fetele ne prindem de mâini si așteptam. Își drege glasul si striga prima fata.
- Numărul 16 Munteanu Raluca...
E fata de lângă mine așa ca o îmbrățișez si înaintează. Rând pe rând fetele strigate înaintează in fata. Zece fete au fost strigate când...
-...numărul 15 Andreea Mărculescu...
Fetele mă îmbrățișează si mă duc in fata lângă celelalte, Alex îmi face cu ochiul iar eu am ditamai zâmbetul pe fata. Am trecut de prima proba, mă simt mai încrezătoare. Sunt anunțate si ultimele patru apoi prezentatorul anunța.
- Felicitări fetelor, acum urmează proba cu rochiile create de fiecare casa de moda in parte, si fetelor acum va aflați in mâinile celor care v-au creat ținutele așa ca prezentați-le cat mai bine.
Când sa ieșim de pe podium o fata sa împiedicat lângă mine.
- Hei, ești bine? O întreb.
- Nu, mă doare piciorul cred ca l-am rupt.
O ajut sa își dea sandalele jos si o ridic. Mi se alătura alta fata si o duc pe o canapea in spate.
- Stai aici mă duc sa iți aduc un doctor.
Mă duc la cel care se ocupa de sunet si ii spun ca una din fete are nevoie de medic.
- E una din fetele alese, mă întreabă șocat.
- Nu, e din celelalte, cred ca are piciorul rupt.
Vorbește cu cineva la telefon si apar doi medici o iau pe fata de pe canapea si o pun pe o targa.
- Sa te faci bine, ii spun când trece pe lângă mine.
- Iți mulțumesc, sper sa câștigi, îmi spune înainte sa dispară din raza mea vizuala.
- Ai făcut un gest frumos, îmi spune Sergiu.
- Doar nu era sa o las acolo.
- Haide sa iți arat marea mea creație.
- Abia aștept sa o vad.
- Haide, ne așteaptă Roxana.
Pe hol mișuna o grămadă de fete împreuna cu reprezentanți lor. Fetele care au ieșit au rezervate locuri in public așa ca bănuiesc ca intr-acolo se îndreaptă. Intru in cabina si o găsesc pe Roxana dându-se cu ruj, si încep sa rad împreuna cu Sergiu.
- Ce? Crezi ca numai tu poți sa fi frumoasa? Si ne arata limba.
- Nu draga mea dar erai amuzanta cum te strâmbai in oglinda.
- Eu va las, e nevoie de mine in alta parte, sper sa îți placa rochia, si pleacă închizând ușa.
- Am emoții, îmi este frica. Nu vreau sa îl dezamăgesc pe Sergiu.
- Ai trecut de prima proba si sa ști ca este mândru de tine.
- Nu știu ce sa zic, îmi mai faci ceva la par? O întreb.
- Nu, arați superb acum hai sa iți arat ce vei purta.
Ia husa de pe scaun si o agata de un cui in perete si trage fermoarul.
- Dumnezeule mare! Exclam.
"\\"
Va multumesc mult datorita voua am ajuns pe locul 34.
@zHeroiyna multumesc pentu voturi, cartile tale sunt minunate merita sa treceti pe la ele.
Scuzati-ma ca e asa scurt, promit sa ma revansez.
Va puup :*
CITEȘTI
Alegere Vinovata vol I [ IN CURS DE EDITARE]
General Fiction„Alegere Vinovata" destinul unei fete care trebuie sa aleaga intre doi barbati si o posibila cariera. Infidelitate, minciuna, frumusete, dragoste si ura totul se impleteste intr-un singur destin. Ce va alege Andreea? Cum se va sfarsi totul? Oare va...