22

309 37 5
                                    


   Razele soarelui au pătruns in camera cu toate ca știam ca am tras perdeaua aseară. Sunt înconjurata de doua brațe, e așa minunat sa mă trezesc lângă el, sa îl vad cum doarme si sa mă întreb ce visează, sa îl ating si sa știu ca e lângă mine. Încă mă uit la el si știu ca i-l iubesc si as vrea sa ii spun, simt ca a venit momentul. Deschide încet ochii si îmi zâmbește.

- Buna dimineața prințesă.

- Buna dimineața si ție dragule, si îl sărut scurt pe buze.

- Ești prima femeie in brațele căruia mă trezesc, îmi șoptește la ureche.

- Tu vorbești serios? Dar am fost si pe barca împreuna, înseamnă ca atunci...

- Da atunci a fost prima oara si tu ești prima femeie căruia ii spun buna dimineata,nu mia plăcut niciodată sa stau cu o fata pana la răsărit consider gestul prea romantic.

- De ce eu? Îl întreb.

- Tu ești speciala, te iubesc si însemni prea mult pentru mine ca sa te pierd.

- Alex, suntem prieteni de atâția ani si abia acum ajungem sa fim împreuna.

- Eu mereu...ști am simțit o atracție...pentru tine, am crezut ca e ceva fizic, dorința poate dar mi-am dat seama ca m-am înșelat. E dragoste iubirea mea. De ce plângi?

- Nu mi-a zis nimeni așa cuvinte pana acum, iar atracția aia a fost si la mine, am ignorat-o tot timpul pentru ca nu am vrut sa stric prietenia noastră, apoi l-am cunoscut pe Cătălin iar tot ce am simțit pentru tine am ascuns. Dar se pare ca au ieșit la suprafața mai puternice si m-au făcut sa îmi dau seama ca nu am mai iubit niciodată așa. Si da...TE IUBESC! Ii spun cu lacrimi in ochii.

- E prima oara când mi-ai zis nici nu sit cat de mult înseamnă pentru mine.

- Promite-mi ca niciodată nu o sa ascundem ceva unul de altul. Îl vad ca sa încordat, de când cu leșinul meu se comporta ciudat.

- Iți promit. Apoi se apropie si mă săruta încet, dorința își face loc si vreau sa fiu a lui, dar stomacul meu face proteste.

- Hai sa mâncam, după trebuie sa plec la munca, am cam neglijat serviciul in ultimul timp, si îmi face cu ochiul.

- Doar nu dai vina pe mine ca ești chiulangiu, si mă prefac supărata.

- Nu iubito, tu ești prințesa lui tata.

Iau o perna si i-o arunc in cap. Numai tata îmi spune așa, ne alinta prea mult uneori. Coboram la parter si fac o omleta, pe care o devoram imediat, si cum nu ne-am saturat ne apucam sa facem clătite. Facem compoziția dar Alex are chef de joaca si îmi arunca faina in fata.

- Lăsa ca iți arat eu ție, iau punga de faina si când sa mă îndrept înspre el alunec si arunc faina peste tot. Bucătăria este un dezastru iar noi doi suntem mânjiți din cap pana in picioare.

- Ce ai vrut sa îmi arați? Cum sa cazi pe jos? Si începe sa rada in gura mare si mă molipsesc si eu.

După repriza de ras grozava ne apucam sa facem curat pana nu mai rămâne nici un pic de faina...decât pe noi bineînțeles.

- Eu mă duc sa fac un dus, nu pot sa mă prezint așa la Sergiu.

- Si nici eu la munca nu pot sa mă duc așa.

Il iau de mana si urcam amândoi scările pana la mine in camera, îl vad ca este confuz si încearcă sa spună ceva dar ii pun mana la gura si ii fac semn sa tacă. Îl trag in baie si dau drumul la apa, apoi îmi dau jos bluza de pijama.

Alegere Vinovata vol I [ IN CURS DE EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum