9

351 49 10
                                    


Sunetul telefonului mă trezește. Grozav ieri Alex si azi telefonul nu mai poate lumea sa doarmă. Îmi las telefonul sa sune pana se oprește dar degeaba cine mă suna e foarte insistent.

- Alo? Răspund eu somnoroasa.

- Ce faci fai nebuno? Te-ai îmbătat aseară?

- Ești nebuna de mă trezești așa dimineața? Si de unde ști unde am fost?

- Pai...mi-a zis mama ca de la tine nu scot nici un zâmbet...si nu e dimineața e 11.

- Cat? Te razi de mine?

- Ai căzut in cap aseară de la beție? Normal ca e 11 abia am ieșit de la curs.

- O doamne trebuie sa închid intr-o ora trebuie sa fiu la firma.

- Bine...succes.

Închid telefonul si o zbughesc rapid in baie. Dau drumul la apa si îmi fac un dus rapid. Mă dau cu putina crema si ies. Doamne cu ce sa mă îmbrac, elegant? Nu doar e un fel de interviu nu? Îmi iau o cămașa albastra cu mâneca scurta si o fusta neagra scurta. Mă uit la ceas 11:30 perfect o sa întârzii in prima mea zi. Mă dau doar cu fond de ten si cu rimel si ies din camera. Cum părinți mei nu sunt e foarte multa liniște. Îmi iau portofelul si cheile si ies dar îmi dau seama ca nu am sunat după taxi. Sunt o proasta o sa mă fac de ras dar claxonul unei mașini mă face sa îmi ridic privirea.

- Ai de gând sa stai acolo sau urci?

- Doamne Alex ești un înger, trebuie sa aj....

- Da, da la firma mi-am dat seama acum urca o data.

- Mulțumesc mult, ce făceai pe aici?

- Ești bine?

- Da de ce?

- Ști ca suntem vecini da? Plecam in oraș cu o treaba si te-am văzut.

Suntem vecini de cinci ani de când părinți au cumpărat vila. El sta la bloc. E cam ciudat cartierul ținând cont ca sunt case amestecate cu blocuri da îmi place mult.

- Deci te duc la Star Modelling?

- Aaa...da de unde ști ca aia e firma?

- Doamne ai chef de glume? E singura companie din oraș.

- Da scuze am emoții. Poți sa conduci mai repede? In 15 min trebuie sa fiu la el in birou.

- Tu ai vrut-o. Apasă accelerația si face slalom printre mașini.

- Nici chiar așa de repede ști ca mie frica de mașini.

- Ar trebui sa încerci si tu sa dai de permis așa nu ai mai fi nevoita sa umbli cu taxiul.

- Nici moarta, prefer sa merg pe jos decât sa mor in mașina.

- Hai ca ești comica. Uite ca am ajuns.

- Mulțumesc mi-ai salvat viața, îl pup pe obraji cu toate ca as fi vrut pe buze da mă abțin. Dau sa ies din mașina da am prinde de mana.

- S-a întâmplat ceva? Mă uit la el si vad ca îl frământa ceva.

- S-a dat la tine?

- Cine? Si încep sa rad doamne ce e cu el.

- Ști despre cine vorbesc, mârâie el.

- Ești gelos?

- Cine a zis ceva de gelozie? Eu gelos, nu!

- Da sigur, Sergiu o sa fie doar șeful meu si atât spre deosebire de n....opa ma luat gura pe dinainte.

Alegere Vinovata vol I [ IN CURS DE EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum