Nu vreau sa mă dau jos din pat e prea dimineața si in fond e duminica nu am chef de nimic dar promisiunea e promisiune. Mă târăsc pana la baie in timp ce casc si dau drumul la apa, mie lene sa mă si dezbrac da sa fac si bagaje. Fac un dus rapid si simt ca am nevoie de o cafea. Îmi iau un tricou si pantaloni scurți si mă duc in bucătărie. Se pare ca părinți mei dorm. Pun sa fac cafeaua si îl aud in spatele meu pe Cătălin.
- Buna dimineața, mi-ai citit gândurile? Îl aud spunând in timp ce se pune pe scaun.
- Nu de ce? Si mă întorc cu fata la el, avea doar pantaloni, mă uit la pieptul lui gol si nu se compara deloc cu al lui Alex, cel puțin el știe sa se păstreze.
- Cafeaua, tipa la mine.
- Ce? Si scutur din cap sa îmi dispară imaginea lui Alex din minte.
- Cafeaua da in foc femeie, se tipa la mine.
Mă întorc si opresc aragazul, pun cafeaua in doua câni si ii dau si lui una, la zâmbetul care îl are mai bine i-as turna-o in cap. Iau buretele de vase si șterg aragazul.
- Mergem? Mă întreabă in timp ce bea o gura de cafea.
- Serios? Nici nu am apucat sa beau, avem timp toata ziua. Îmi iau cana si încep sa savurez cafeaua.
- Nici acum? Vad ca abia se abține sa nu rada.
- Vrei sa faci cunoștința cu o cana in cap sau sa îți vărs cafeaua in chiloți?
- Rea mai ești, nu mai știe omul de gluma.
- Mda, interesant cu ce mergem?
- Cu mașina mea, îmi spune asta cu ditamai rânjetul pe fata.
- Eu...nu...mă urc...cu tine...in mașina spun scrâșnind din dinți.
- Bine, așteaptă sa chem un taxi, si scoate telefonul din buzunar.
Cat suna el la taxi eu mă duc in camera alor mei si le spun ca mă duc sa îl ajut pe Cătălin cu bagajele. Oricum ei nu par a fi dornici sa plece undeva azi. Aud claxonul si ieșim amândoi afara. Drumul îmi pare destul de lung si nu știu de ce...poate din cauza ca afara e extraordinar de cald. Ajungem in sfârșit in fata blocului, ii plătește drumul apoi urcam sus. Deschide ușa si abia pot intra din cauza ca un morman de cutii îmi stau in cale.
- Astea când au apărut aici? Ii spun in timp ce îmi fac loc sa intru in bucătărie.
- Eu le-am adus, in ce voiai sa împachetam? In șosete si buzunare?
- Ce glumeț ești tu azi, si ii arunc o mutra plictisita. Deci cu ce începem?
- Pai eu strâng in dormitor si tu in bucătărie.
- De ce nu invers?
- Pentru ca eu as împacheta cioburi, am încredere in tine, si îmi arunca un pupic in timp ce se duce in dormitor.
Perfect acum am ajuns sa ii împachetez oalele. Bun pai sa încep cu frigiderul. Îl deschid si surpriza...e gol. Da băiatul asta ce mânca? Cioburi? Si încep sa rad singura prin bucătărie. In mormanul de cutii găsesc si niște ziare pe care le iau sa împăturesc vesela. De unde naiba are copilul asta atâtea pahare ca eu nu le-am văzut, sau le-a cumpărat sa îmi dea mie de furca cu ele. După ce termin cu paharele alea care nu se mai terminau încep cu farfuriile. Mă ia cu transpirație iar cutiile se aduna. In sfârșit termin bucătăria si mă duc in baie. Băiatul si-a luat parfum nou, drăguț poate vrea sa agate vreo pipița. Ii strâng toate prostiile pe care le găsesc si i le pun in cutii. Deja am obosit si mai e si sufrageria. Aici strângem amândoi si terminăm destul de repede ținând cont ca ceasul e patru. Credeam ca o sa ne apuce noaptea.
- Am terminat mai rămâne sa punem huse pe ce e mai important si gata. Acum ce zici de un pahar de vin? Spunând asta îmi face cu ochiul.
- Am împachetat toate paharele.
- Am unele de plastic daca nu te deranjează.
- Nu, si pleacă in bucătărie de unde se întoarce cu doua pahare de vin, asta pe unde la ținut ascuns mă întreb.
- Pai sper sa îți meargă bine la munca si sa ai o viața frumoasa acolo.
- Nu va fi la fel fără tine, si ridica un pic tonul spunând-mi asta.
- Hai sa nu dramatizam, las-o așa bine? Ciocnim si beau o gura e cam amar pentru gustul meu.
- De ce te strâmbi?
- E cam amar vinul asta, si îl vad ca se schimba la fata. Privirea mi se încețoșează si încep sa amețesc. Ce naiba ai făcut? Ce ai pus in vin?
- Nimic, si îmi ia paharul din mana si îl pune jos. Îmi pare rău.
Nu pot sa mai vorbesc, limba mi se împleticește in gura si nu pot sa tip, nici sa plâng nu pot cu toate ca as vrea. Ii simt mâinile pe corpul meu si buzele lui se joaca pe gat si coboară mai jos, corpul nu mă asculta si nu pot sa mă mișc nici sa mă opun. Doamne urmează sa fiu violata de fostul meu iubit, simt un nod mare in gat si nu pot sa cap de el. Îmi scoate tricoul prea ușor si mă întinde pe canapea. Începe sa mă sărute dar eu nu simt nimic, oare ce mia pus in băutură? Așa a ajuns sa mă ia cu forța? Îl simt când îmi da jos pantaloni iar hainele lui zboară la fel de repede rămânând in boxeri. Își face loc intre picioarele mele iar eu nu pot sa opun rezistenta. Chiar daca sunt drogata nu simt nimic, doar scârba. Sutienul meu este dat si el cu ușurința jos si începe sa îmi sărute sânii pe rând. Mă musca de gat si cred ca îmi va lăsa semne, iar corpul meu tot nu reacționează. Trage de boxerii mei pana ii rupe, sa dus si ultima bucata de material dintre noi. Închid ochii așteptând chinul care avea sa urmeze. Si nimic...deschid ochii chiar când Alex îl trage pe Cătălin de pe mine si ii trage un pumn in fata ceea ce îl face sa leșine. Ia una din husele de pe jos si mă învelește in ea.
- Ce ti-a făcut iubito? Si încep sa plâng in brațele lui, încerc sa vorbesc dar nu pot si el vede asta. Mă ridica si ieșim din apartament. Mă pune in mașina si îmi pune centura apoi se urca alături de mine.
- O sa te duc la spital, înțelegi ce spun?
Dau din cap in semn ca da si pornește in fuga spre spital. Nici nu îmi dau seama când ajungem si când mă scoate din mașina. Știu doar ca sunt goala pe supt cearșaful asta carata in brațe de iubirea vieți mele. Cum de a știut oare? A ajuns in momentul potrivit. Aleargă cu mine pe holuri pana găsește un doctor.
- Domnule doctor, a fost drogata si violata sau nu, când am ajuns acolo ala era peste va rog faceți ceva.
- Aduceți o targa, striga doctorul la câțiva oameni.
Nu știu ce se întâmpla cu mine, ultimele mele amintiri erau acelea când mau luat din brațele lui Alex...apoi am leșinat.
"\\"
Gata si acest capitol sper sa nu ma injurati:)). Urmatorul va fi din perspectiva lui Alex si e prima oara cand o sa ma pun in mintea unui baiat.
Ruxandra iti dedic capitolul cu drag, nu pot sa cred ca ai citit tot atat de repede te pup :*.
CITEȘTI
Alegere Vinovata vol I [ IN CURS DE EDITARE]
General Fiction„Alegere Vinovata" destinul unei fete care trebuie sa aleaga intre doi barbati si o posibila cariera. Infidelitate, minciuna, frumusete, dragoste si ura totul se impleteste intr-un singur destin. Ce va alege Andreea? Cum se va sfarsi totul? Oare va...