Am o durere de cap insuportabila nici nu pot sa deschid ochii. Parca as fi băut toata noaptea. Îmi dau pătura din cap si vad ca încă e întuneric in camera, ce naiba cat e ceasul? Îmi caut telefonul dar nu îl găsesc si mă pregătesc sa mă dau jos din pat dar observ cu coada ochiului o mișcare si încep sa tip.
- Hei, Andreea gata sunt eu Alex nu am vrut sa te speri, iartă-mă.
Când am văzut ca e Alex i-am sărit repede in brațe si am început sa plâng.
- Unde...ai fost? Si de ce...nu mi-ai răspuns la telefon? Ai idee cate griji mi-am făcut? Si ii dau un pumn in umăr da sigur nu îl doare așa cum ma durut pe mine dispariția lui.
- Știu si îmi pare nespus de rău. Da când l-am văzut pe Cătălin ca te săruta si ca tu ii răspunzi am înnebunit, așa ca am plecat sa nu fac vreo scena pe acolo. Da apoi mi-am da seama ca eu te dusesem si m-am întors înapoi da nu mai erai acolo, venise altcineva după tine.
- Te-ai întors după mine? Am stat jumătate de ora in parcare. A trebui sa o sun pe sormea care mi-a făcut morala. Alex uite nu știu ce se întâmpla cu mine, nu știu ce vreau da aseară dispariția ta...si accidentul lui Cătălin m-au devastat...nu m-ai gândeam limpede...aveam atâta nevoie de tine iar tu m-ai părăsit.
- Nu, nu spune asta, niciodată nu o sa te părăsesc, am început sa țin la tine...altfel decât pana acum.
Mă uit in ochii lui si vad sinceritate...si e posibil oare...sclipirea aia. Sa fie dragoste? Nu, nu știu de ce neg da nu are cum. Sunt confuza, nu vreau sa rănesc pe nimeni da Cătălin deja ma părăsit si...o doamne trebuie sa îl iau pe Cătălin. Ii sar rapid din brațe si cad pe jos împiedicându-mă de piciorul lui. Când o sa încetez sa mai cad oare?
- Ești bine? Iți cam place sa cazi pe jos nu?
- Nu e amuzant deloc, poți sa mă duci la spital?
- Pentru?
- Îl externează pe Cătălin azi si...
- Știu o sa stea la tine...eram acolo daca ai uitat.
- Ce tâmpita sunt...de la căzătura mi se trage. Si începem amândoi sa radem. Nu știu când sa apropiat de mine dar i-am simțit mana in par si mi-am ridicat privirea. Ii simțeam parfumul atât de tare, iar ochii lui...nu puteam sa ii citesc nu îmi dădeam seama.
- Ești așa frumoasa dimineața, te-am privit si nu m-am saturat, vream sa te ating dar îmi era frica sa nu te trezesc.
- Alex...nu știu ce sa zic...
- Nu trebuie sa zici nimic.
Si atunci mi-a atins scurt buzele, doar un sărut cast, mi-am deschis ochii iar el zâmbea apoi sa aplecat si a început sa mă sărute lacom, iar eu ii răspundeam cu foame pentru ca chiar îl doream. Apoi s-a tras rapid din îmbrățișare iar eu mă uitam pierduta...am făcut ceva oare?
- Te aștept jos sa te schimbi in caz ca ai uitat trebuie sa ajungem la spital.
- Nu pot sa cred de asta m-ai respins așa? Pentru...
- Pentru ca ne grăbim femeie hai mai repede nu te-ai îmbrăcat?
- Ieși afara mai repede. Mă duc spre pat si înhaț o perna si arunc in el dar cam târziu pentru ca sa furișat prea repede si perna a nimerit ușa. Li auzeam ca rade iar asta mia adus un zâmbet pe fata. M-am îmbrăcat cat am putut de repede si am coborât jos. Iar domnul Alex stătea pe canapea si se uita la Tom si Jerry. Mă uitam la imaginea din fata mea si m-as putea obișnui cu asta. M-am apropiat si i-am pus mâinile la ochii dar se pare ca am făcut o greșeala si m-am trezit in brațele lui.
CITEȘTI
Alegere Vinovata vol I [ IN CURS DE EDITARE]
General Fiction„Alegere Vinovata" destinul unei fete care trebuie sa aleaga intre doi barbati si o posibila cariera. Infidelitate, minciuna, frumusete, dragoste si ura totul se impleteste intr-un singur destin. Ce va alege Andreea? Cum se va sfarsi totul? Oare va...