Herkese merhabalar..😎🙋♀️
Güzel bir bölüm olduğunu düşünüyorum. Umarım beğenirsiniz.. Keyifli okumalar..
😃😍❤Multimedya : Erdem
Bölüm Şarkısı : Bilal Sonses - Öpesim Var
~~18. Bölüm~~
Sinirlerimin yatışması için yoğun bir çaba gösterirken dış kapıdan içeri girdim.. Olanları düşündükçe çıldıracak seviyeye geliyordum. Sakin adımlarla salona yöneldiğimde evin çok sessiz olduğunu fark ettim.. Herkes neredeydi?. Merak etsemde çok da umursadığım söylenemezdi.
Erdem'e söylenmeye devam ederken merdivenlerden çıkıp odama gittim. Kapıyı açtığımda beni karşılayan manzara nedeniyle gözlerim kocaman açıldı. Ne olmuştu buraya böyle? Duvarlar elbise mağazasına dönmüştü. Odanın üç duvarına gerilen iplerin üzerine farklı elbiseler asılmıştı. Yatağımın üstü de ayakkabı mağazası olmuştu. Bıkkın bir nefes verip gözlerimi devirdim. Tabiki de Sena'nın işiydi. Başımı onaylamazca iki yana salladım.
"Sevda abla?" Kulağımın dibinde bağıran Sena'yla yerimden sıçrayıp, korkunun etkisiyle çığlık attım.
Baş parmağımı dişlerime koyup yukarı doğru ittirdim. Sena'ya dönmeden "Ne yapıyorsun kızım ya? Ne diye kulağımın dibinde cırlıyorsun?" dedim sinirle. Kafam allak bullaktı ve yorgundum zaten. Tabi bir de sinirden çıldırmak üzereydim.. Tek istediğim uyumaktı.
"Hem bu odanın hali ne? Hı? " dedim sinirlerime hakim olamayarak. Giderken nasılda sırıtıyordu dağ ayısı.. Sesimin fazla yükseldiğini fark ettiğim de derin bir nefes aldım. Sinirlerimin kurbanı Sena olmamalıydı.
Sena sevinçle güldü " Şimdi güzel bir duş al rahatla.Sonra hazırlanmamız lazım, akşam gece kulübüne gidiyoruz. " deyip sırtımdan ittirmeye başladı. Kaşlarımı çatıp durdum. Ona doğru dönüp bir elimi belime koyarken diğer elimin işaret parmağını salladım. "Bana bak Sena amcamdan izinsiz hiçbir yere gitmem ben. Ayrıca ben çok yorgunum ve uyuyacağım."
Gözlerini devirip tekrar ittirmeye başladı. "Kim demiş babamın izin vermediğini?" Gözlerim şaşkınlıkla açıldı.
Ben "Ne? Ama Nasıl?" derken Sena çoktan beni banyoya sokup kapıyı da yüzüme kapatmıştı. Amcam izin mi verdi demeye getirdi o, yoksa ben sağır falan mı olmuştum? Eğer amcamı birazcık tanıyorsam buna hayatta izin vermezdi.
"Ufuk'unda bizimle geleceğini söyledim."diye bağırdı Sena arkamdan. Tabi ya Ufuk.
Daha fazla düşünmemeye karar verip duşa girdim. Suyu ayarlayıp altına geçtim. Su damalacıkları vücudumdan kayıp giderken rahatlamaya çalıştım.
Saçlarımı kurulayıp havluya sardım ve banyodan çıktım. Odaya girdiğinde Sena aynanın karşısında elindeki elbiseyi üzerine tutmuştu.
"Evet ben elbisemi seçtim." dedi Sena ve elinde tuttuğu elbiseyi kaldırdı. Elbisenin zümrüt yeşili rengi ve kalın askıları vardı. Küçük göğüs dekoltesi ve etek kısımlarındaki pileleriyle gayet hoş bir elbiseydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENDEN ÖNCE ÖLME
Romance"Benden önce ölme, dayanamam!" demiştim. Beni dayanmak zorunda bıraktı.. 🌸🌸 "Neden buradasın?" Üzerimde eğreti duran gelinliği avuçladım ve usulca pencerenin kenarına doğru yürüdüm. "Yapamadım." Kulaklarımı tırmalayan bir kelime çıktı dudaklarında...