Güneşi özledim, sonra seni!
Keşke gölgesine razı bir fesleğen olsaydım..(Alıntıdır..)
Multimedya : Erdem ve Sevda..😍(temsili)
Bölüm Şarkısı : Ayna - Gitme Kal Diyemedim.🙁
(Gözümüz gönlümüz az bayram etsin diye...😍)
Keyifli Okumalar..🤗🤗
~~25. Bölüm~~
"Hoşçakal"
Ne de olsa hoşçakalsız veda yakışmazdı bize!
Söylediğim lanet kelimeye Erdem'in tepkisi arabaya binip gitmek olmuştu. Yine ona onu ne kadar çok sevdiğimi söylememiştim. Bu gurur denen şey hayatımda var oldukça çok şey kaybedecektim sanırım.
Dizlerimin üzerine çöküp daha çok ağladım. Gitmesini istemiyordum. Bu... Bu çok ağırdı. Ona bu kadar alışmışken, beni kıskanmalarını, dokunuşlarını özlemek istemiyordum. Ona sarıldığımda her şeyi unutup mutlu olurken ona sarılmadan nasıl ayakta kalabilirdim? Kalmak zorunda olmak istemiyordum.
*"O zaman vuslat güzel olmazdı annem. Aşk acısı çekeceksin ki vuslatı tadından yenmesin. Hem unutma ki kaderiniz bir yazıldıysa önünüze engel niyetine konulan dağlar paramparça olur. Ama eğer kaderiniz ayrıysa önünüze konulan küçücük bir kağıt parçasını bir milim bile kıpırdatamazsınız."*
Annemin söylediklerini hatırladım. Belki bizim vuslatımız daha gelmemişti. Belki de hiç gelmeyecekti. Belki ilahi kalem adlarımızı yan yana yazmamıştı. Adlarımızın yanında başka adlar yazılıydı. Bizim hikayemiz burada bitmişti belki de hem de mutsuz sonla. Oysa ben daha güzel hayal etmiştim. Bu, bu çok acımasızdı.
Rana yanıma gelip beni diz çöktüğüm yerden kaldırdı. Yavaş yavaş eve girdik. Gerçekten şu anda yalnız kalıp ağlamaya ihtiyacım vardı.
"Rana uyumak istiyorum." dedim ağlamaktan çatlamış sesimle.
"Tamam canım gel yukarı çıkalım" dedi ve merdivenlere yöneldiğimiz sırada ekledi. "Anneni arayıp bu gece burada kalman için izin isterim."
Rana'nın yatağına yatıp gözlerimi kapattım. Biraz dinlenmeye ihtiyacım vardı.
*******
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENDEN ÖNCE ÖLME
Romance"Benden önce ölme, dayanamam!" demiştim. Beni dayanmak zorunda bıraktı.. 🌸🌸 "Neden buradasın?" Üzerimde eğreti duran gelinliği avuçladım ve usulca pencerenin kenarına doğru yürüdüm. "Yapamadım." Kulaklarımı tırmalayan bir kelime çıktı dudaklarında...