Sabah sabah şu lanet olası alarm sesinden bıkmıştım.
Telefonumu açtığımdımda asistanım Tuğba Hanım'ın ;
" İş başvurusu için gelecekler 12.00'dan önce lütfen şirkette olun " .
Mesajıyla karşılaştım. Patron olmak şirket yönetmek beni iyice bunaltmıştı.Ne güzeldi eskiden tüm işlerle babam ilgileniyordu. Bende ayda bir toplantılara katılıyordum. Dostlar asla patron olmayın. Birazcık yatakta oyalandıktan sonra kıyafetlerimi giyip hemen evden çıktım. On dakika içerisinde şirkette olmam gerekiyordu.
Hızlıca bir taksiye bindim. Arabam var fakat maalesef üç aylığına ehliyetimi kaptırdım . Sanırım artık patron gibi davranmalıydım . Siz siz olun asla alkollü araç kullanmayın. Kamu spotu gibi oldu ama doğru.
Taksici telefonuyla konuşuyordu.
" Aşkım galiba kira biraz gecikicek " diyordu . Balık burcu olduğum için çok duygusalımdır. 20 TL ödemem gereken yere 200 TL ödedim . İyilik yap iyilik bul .Şirkette uzunca bir kuyruk ve yoğunluk vardı. Asistanıma
" Tüm İstanbul buraya toplanmış " dedim bence baya baya haklıydım.
Teker teker başvuruları alıyorduk. Bir çoğu alanından deneyimli ve gördüğüm kadarıyla idealist kişiler. Seçmekte inanılmaz zorlanıyorum. İnanılmaz kararsız biriyimdir. Yaklaşık üç son başvurulara , CV'lere baktık. Karar aşamasına geliyorduk.Oda neydi şirkette gürültü. Ses geçirmeyen odamda bile şu sesler yankılanıyordu.
"Çıkın şurdan çıkkk!!"
"Lütfen izin verin!"
" Başvurumu bırakıp gidicem"
Seslerden gürülten rahatsız olup ne olduğunu sordum . Hanımefendi başvuruyu geçitdiği için onu içeriye alamıyoruz dediler.
Tamam , içeri buyrun dedim. Biraz geç kaldınız fakat sorun değil dedim. Kendinizden biraz bahsedirmisiniz? Dedim . Anlatmaya başlaďı.
" İsmım Aslı Kaya 23 yaşındayım İnşaat Mühendisiyim İstanbul'da yaşıyorum. Bir kaç senedir iş arıyorum. Daha önce deneyimim yok ... "
Dedi. Güneş gibi saçları parlıyordu. Kıyafeti biraz buruşmuş onu düzeltmeye çalışıyordu. Biraz üzülmüş , biraz da sinirli gözlerle bana bakıyordu." Hadi ilk işin bana bir kahve getirmek olsun dedim "
Gökyüzü gibi mavi gözleri bi anda parıldadı. İnci dişlerini açarak;
" Hemen getiriyorum dedi "İçimdeki sesler "Tutuldun , ilk görüşte aşķ" diyordu.
Kalbim her zamankinden daha hızlı atıyor. Biraz da terlemeye başlıyordum." Buyrun kahveniz dedikten sonra kahvenin birazı üzerime dokuldu"
Panik içinde lavoboya gittim . Aslı tedirgin gözlerle lavobadan çıkmamı bekliyordu." Yalçın Bey iyi misiniz? "
" Bu halde ne kadar iyi olabilirim " .
Lavobodan çıktıktan sonra çok özür dilerim . İstiyerek olmadı. Nolur beni affedin dedi.
- Problem değil dedikten sonra benden bu kadar deyip eve gittim .
Yorucu biraz stresle ama güzel bir gündü. Sıcak bir düş aldıktan sonra bugün olanları ďüşünüp uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İŞ YERİNDE AŞK
RomanceKim tahmin edebilirdi ki hayatının aşkını iş yerinde bulabileceğini... Aslı ile Yalçın'ın doludizgin aşkı seni bekliyor. 12.12.2015