İş Yerinde Aşk (21)

812 29 1
                                    

Günaydın, bugün muhteşem bir gün "Sevgililer Günü" ve tabiki beni gibi bir Romantik bir erkek'den beklenen efsane bir süpriz yapmaktır. İşe gitmeyeceğim. Aslı'ya hastayım numarası yaptım. O gittikten sonra organizatörü aradım. Herşey hazır mı? Diye sordum. Hiç merak etmeyin dediler. Umarım, bir aksilik çıkmaz. Kızım Asya'yı anneme bırakacağım. O tabii Sevgililer Gününden haberi bile yok. Aynı benim gibi okula gitmemek için binbir türlü şeyler yapıyor. Sonunda onu servisine yolladım. Dakikada bir saate bakıyorum.
Ohh! Sonunda saat 19:00 Aslı'yı işten alıcam. İstanbul trafiği yüzünden yarım saat sonra vardım. Arabaya bindik o güzel kokusunu içime çektim. Oda sanki unutmuş gibiydi. Araba'da bile iş konuşuyordu. Eve gitmiyormuyuz? Dedi şurdan benzim alıcam dedim. Sonunda gelmiştik. Neden geldik? Dedi. Telefonunu aç ve tarihe bak dedim. 14 Şubat yazısını gördü. Biraz unatmıştı. İşten güçten başka birşey düşünemiyordu. Mahçuptu. Yanağından öperek sem bana en güzel hediyesin. Diyerek arabadan indik. Sahildeydik. Bir masa, iki sandalyeden başka birşey yoktu. Taki Saat 20:00 olana kadar tüm gökyüzünde ASLI yazıyordu. Çok sevinmişti, gamzeleri görünüyordu.
Ve bir kemancı " Benimle dans edermisin hayat ışığım?" Diyerek ayağa kaldırdım. Muhtelem dans ediyordu. Dans edişine bile aşık oldum diyebiliri. Güzel bir yemekten sonra en çok istediği Ayakkabıyı ona aldım. Ardından kızım Asya'yı aldıktan sonra eve geldik. Bugün mükemmel bir gündü. Umarım sizinde böyle bir eşiniz olur.

İŞ YERİNDE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin