İş Yerinde Aşk (7)

2.9K 85 0
                                    

Evet , bugün bomba gibiyim. Saat sabah onbir bugün tüm şirket ile doğa gezisine çıkıyoruz. Bir simit ve mevye suyu ile kahvaltımı yaptım. Aslı'yı evinden almak için arabaya bindim. O masum gülümsemesi ile günaydın Aşkım dedi. Günaydım bitanem dedim. Tüm ekip oradaydı. Ormanda sevgilim ile yürüyoruz. Ancak ben sıkıştım . Aşkım ben hemen geliyorum. Dedim. Tamam dedi , o arada ormanı gezmeye gitmiş. Bende herhalde bizimkilerin yanına gitti diye düşündüm . Saat 16.00'dı. Aslı burda mı ? Diye sordum yoktu. Bi an tedirginleştim. Hemen telefonunu aradım . Ancak telefonunu burada bırakmıştı. Saat 18.00 olmuştu. Ve hayla aramaya devam ediyorduk. Hava çok kararmıştı. İyice korkmuştum. Aslıı!!! Nerdesin diye bağırdım .
Saat iyice geç olmuştu. Polis ve Jandarmayı aradık. Herkes Aslıı!! Diye bağrıyor. Artık neredeyse ağlıyacak noktadaydım. Allah'a dua etmekten başka çağrem yoktu. Saat gece ondu. Jandarma ve Polis aramaya yarın devam ederiz. Demişti. Yalvardım lütfen yarım saat daha diye kabul ettiler. Yalçınn!!! Aşkım diye bir ses duydum o sese yöneldim. Sonunda bulmuştum. Diğerlerine haber verdim . Aslı köpelerden çok korkar, iki köpek peşine takılmış. Ona sarılıp kokusunu tekrar içime çektim. Onu evine bıraktım. Bende eve varmıştım. Bugün çok kötü bir gün yaşamıştım. Bir soğuk su içtim. Ve sıcak bir düş aldım . Yatacaktım , ancak Aslı'yı aradım. Onun sesini duymadan yatmak istemedim . Neredeyse bir saat konuştuk. Sonrada uyudum.

İŞ YERİNDE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin