İş Yerinde Aşk (14)

1.3K 52 2
                                    

Yine bir gün yine bir sabah saat 10.00 kahvaltımı yapıyorum. Çoktandır tartılmıyordum . Bir kiloma bakım dedim , bakmaz olaydım. 92 kilo olmuşum . Boyum 1.88 cm olsada baklavalar yavaş yavaş ayva göbeğine dönüyordu. Fitness hocamı aradım yeniden Spor'a yazıldım .

İçimde , acaba artık Aslı beni beğenmez tedirginliği var.Neyse işe varmıştım . Aslı'nın odasına girdim , öpücük kondurarak Günaydın aşkım dedim. İçimden neyseki kilo aldığımı anlamadı , derken bir şekerpare koyda yiyelim esprisini yapana kadar
Artık kesin kararlıyım , O baklava geri gelecek. İşten çıktım , çok açtım . Ama yemek yemedim . seksenbeş kiloya düşüne kadar salata yiyeceğim

İnşallah kadınları pazartesi başladığı salı günü biten diyetlerinden olmaz. Artık film izlerken bile patlamış mısır yemiyor. Kola bile içmiyordum. sabah olmuştu. Bugün işe değil spora gidiyordum . Evet aradan iki hafta geçmesine rağmen 90 kiloya düştüm . Baklavalar yavaş yavaş oluşuyor gibi yada ben açıklıktan öyle zannediyorum.

Veee! Bir ayın sonunda tam 6 kilo zayıfladım. 86 kiloyum. Ve baklavalar yerine oturdu. Sevgilim ben seni her halinle seviyorum dedikten sonra bir kilo aldım . Ama olsun.

Yine bir gün , sabah saat 09.00 bugün Aslı ile Amerika'ya uçuyoruz. Green Life projesi için projelerine bakıcağız. Aslı uçaktan korktuğunu uçağa bindikten sonra söylemesi biraz kötü oldu diye düşünürken Uçaktan inene kadar ellerimi sımsıkı tuttu.

Artık Amerika'ya vardık. Projelerini inceleyip imzaları attık . Birazcık külüpte eğlenelim dedik , demez olaydık . Şuan da içerdeki seslerden dolayı kulaklarım zongluyor. İki gün kaldıktan sonra Türkiyem'e döndük . Survivor'da 3 ay kalıp ülkesini özleyenler gibiydik...

İŞ YERİNDE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin