Her gün olduğu gibi yataktan zar zor kalmıştım. Hayat artık çok sade geliyordu.Belki kızım ve karım olmassa çok daha sade gelebilir.Onlar benim yaşam kaynağımdı. İşin yolunu tutmuştuk. Bugün yüremek istemiştik.Biraz fazla yüreyecektik fakat bu mis gibi havayı İstanbul gibi bir yerde kaçıramazdık.Kızımı servise bindirdikten sonra işe doğru yüremeye devam ettik. Hızlı adımlarla yürüyorduk.Yolda giderken iki simit aldık ve sahilde dinlenmeye karar verdik.Denizin masmavisi oluşuna mı sevinim yoksa canım karımın gülümserken gamzelerinin çıkmasına mı. Aslında hayat sıkıcı değildi , ben sıkıcı ve motonondum.
Güneş kafamıza doğru vurdasada işe 2-3 saat sonra varmıştık. Çalışanlar saf saf yüzümüze bakıp kıkırdıyordu.Hemen damacandan soğuk su içtim.Ardından odama geçtim.
Biraz dinlendikten sonra odama Faruk sorunsalı girdi.Elindeki silahla yüzüme bakıyordu , tetiği çekmişti.Güvenlikten nasıl girmişti.Telaş içinde Aslı ağlıyor ve çalışanlarım telaşlı bir şekilde bakıyordu.Yaşadığım olaylar gözümden film şeridi gibi geçiyordu. Asya'yı Aslı'yı ailemi düşünüyor.Sadece Durr!! Yapma demekle yetiniyordum. Gözlerinden ateş fışkıyordu adeta.Acaba bu oyunun sonuna mı geliyorduk. Baş parmağı tetikteydi.
Aslı'nın sesleri geliyordu.Siren sesleri ve korna sesleri birbirine karışmıştı. Tek bir cümle kurmuştu. "Bu hikayenin sonuna geldin". Ondan sonra tek bir kelime bile demedi. Polislerde girmişti odaya. Tetiğe az da olsa kuvvet uygulamaya başladı.Polislere kaş göz işareti yaptım.
3-2-1 ve son 02.27.1988 - 30.09.2016 (RIP) dememi bekliyorsunuz dimi
Hadi oğlum kalk sesleri ile irkildim.İlk günden geç kalıcaksın hadi oğlumm!!Anne beş dakika daha
Anne ilk gün ama diye mırıldanıyordum. Evet doğru anladınız neredeyse 7/24 Wattpad kitapları okuyan 17 yaşındakı Cenk'in hikayesiydi. Belki bu hikayenin içinde sizde hayaller kurdunuz. Gerçekleşmesi için dualar ettiniz. Cenk de sizden biri.Yeni bir hikayede görüşmek dileğiyle - Vatan İçden
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İŞ YERİNDE AŞK
RomanceKim tahmin edebilirdi ki hayatının aşkını iş yerinde bulabileceğini... Aslı ile Yalçın'ın doludizgin aşkı seni bekliyor. 12.12.2015