İş Yerinde Aşk (23)

735 28 0
                                    

Şuan , günaydın bile diyemiyorum. Saat 06.05 ve apartmandan sesler geliyor.
" Şunu şuraya alalım , kırmadan lütfen " gibi . Aslı uyuyordu . Sessizce yatakta çıkıp kapıya doğru gidiyordum , ilerlerken aynaya baktım. Gözlerim neredeyse kapandı kapanacak saçlarım bir sağ bir sola savrulmuş. Her neyse kapıyı açtım . Sinirli bir şekilde " Siz kimsiniz kardeşim " dedim.
Nakliyecilermiş. Sabahın bu saatinde taşınma mı? Olur diyerek kapıyı kapadım . Uyumaya çalışsamda olmadı. Sıcak bir düş aldım , saat 08.00 civarıydı. Kahvaltıyı ilk kez ben hazırlıyorum . Zor olmasa gerek diye düşünüyorum . İşe sucuklu yumurta yaparak başladım . Yarım yamalak dilimlediğim sucuklar göz zekvimi bozuyordu.
Aslı ile Asya kalktı , maalesef ki kahvaltı hazırlıyamadım . Neredeyse evi yakıyordum , beceriksizlik böyle birşey olsa gerek. Yeni komşular sonunda taşınmıştı. Tam evden çıkacakken karşıma yeni komşumuz çıktı , merabalaştık.
"Verdiğimiz rahatsızlıktan özür dileriz " dedi. Ne demek sorun değil dedim . Ama içim küfürler yağdırmak istiyordu. Adınıda yeni öğrendim Faruk , İnşaat Mühendisiymiş. Aslı " Aşkım kim o? Diyerek yanıma geldi. " Yeni komşumuz Faruk Bey dedim .
Demez olaydım , birbirlerini Üniversitesi'den tanıyorlarmış.
Birbirlerine sarırlamalarından belliydi. Yakın arkadaşlardı. Ölümüne kıskanmıştım . O Faruğu öldüresim vardı. Sinsi bir bakışla " Karınız nerede dedim?
" Yok ben bekarım dedi. Al işte cinayet işlemeye ikinci neden .
Neyse aşkım giyinde , gidelim dedim . Asya'yı okula bıraktıktan sonra şirkette gittik. Arabada bana " Sen benimi kıskandın dedi " Yoo , filan desemde yüzümden anlaşılıyordu , herhalde. " Oyy kocam beni kıskanırmış " Diyerek dudağımdan öptü. Neyseki bugün ilk kez yüzüm güldü.
Umarım beğenmişsinizdir. Vote ( beğeni) atmayı unutmayın ☆

İŞ YERİNDE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin