Yine , birgün diğer günlere göre daha mutluyum. Faruk denen kişilik bu aralar burda yok.
Aslı'ya ikide bir sorular soruyorum. O Faruk kişiliği hakkında ona neden kişilik dediği mi merak ediyorsanız?
Kişiliksiz olduğu için isminin yanına kişilik ekledim. Belki bir faydası olur. Her neyse Aslı'nın dediğine göre üniversitesi de çok başarılımıymış. Ve iş hayatında da sonuç olarak zeki başarılı fakat bence terbiyesiz ukaladan ibaret. Asya'yı okula bıraktıktan sonra işe gittik. Herkesde bir telaş sekreterim Burcu'ya " Ne oluyor? " dedim . Yalçın Bey " Anlaştığımız şirket anlaşmayı reddetti , finansal açıdan sorun yaşıyoruz." Faruk kişiliğinden sonra yeni bir sorun. Hemen odama girip şirketti aradım .
Sekreteri lafı eveleyip geveledi.
Anlamıyorum , iki önce hiç sorun yokken şimdi ne oldu? Diye düşünürken telefonum çaldı. Tanımıyordum , normalde açmazdım fakat belki şirket ile alâkalıdır. Diye açtım , Faruk kişiliği idi. Numarımı nereden almıştı?. Derken " Sizinle önemli bir şey konuşmak istiyorum" dedi. Merakda etmiştim. Kabul ettim , kafede bulaşacaktık. Aslı'ya işim var dedikten sonra kafeye vardım . Faruk kişiliği ordaydı. Hemen lafa girdi.
" Duyduğuma göre şirkettinizin maddi gelir açısından sıkıntıda , kabul ederseniz ortak olmak isterim " dedi. Delirmişti , galiba ona ihtiyacım olduğunu düşündü. Herhalde , sırıtarak " Size ihtiyacım yok " dedim .
Oda " Ailene bakamayacağından korkuyorum " dedi. Sinir patlaması geçiriyordum. Bu patlamada Faruk kişiliği ne patladı. Doğru anladınız " Kafayı çaktım " İyi yaptım dimi xdxdw
Bu yaptığınızı bedelini ödeyeceksiniz dedi. Sadece sırıttım. Oh çok mutluyum bir melek gibi eve gidiyorum . Güzel karım yine dokdurmuştu. Televizyon da saçma sapan programları izledikten sonra uyuduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İŞ YERİNDE AŞK
RomanceKim tahmin edebilirdi ki hayatının aşkını iş yerinde bulabileceğini... Aslı ile Yalçın'ın doludizgin aşkı seni bekliyor. 12.12.2015