İş Yerinde Aşk (2)

10.4K 246 11
                                    

Dün ki orta şekerli günden sonra tekrardan merhaba!
Sanırım bu hayatta en nefret ettim şey sıcak yatağımdan kalkmak. Biliyorum sizin içinde öyle. Saatte baktığımda 10.35 gösteriyordu. İşe gitmek istemiyordum fakat yeni İnşaat Mühendisi Aslı'yı da görmek istiyordum . Biraz düşündükten sonra ben gidemessem o gelebilir. Asistanım Tuğba Hanımı arayıp ;
" Kendimi bugün iyi hissetmiyorum . Fakat yeni inşaat projeleri hakkında Aslı Hanımdan bilgi almak istiyorum dedim . "

- Efendim Aslı Hanım bu proje hakkında detaylı bilgiye sahip değil Emin misiniz? Dedi

- Evet dedim en kısa zamanda evime bekliyorum dedim .

Sanırım planım doğru ve güzel bir şekilde işliyordu. Artık tek yapmam gereken beklemek ...
Bir saat geçtikten sonra Güvenlikçi Selim Abi ; bir tane bayan geldi . Şirkettenmiş dedi.
- İçeri alın lütfen dedim.

İçeri girer girmez dün ki olay için özür diledi .
- Önemi yok içeri geçip otur lütfen dedi.

Şaşırarak sizde mi bu diziyi izliyorsunuz? ( Shameless) .
- Evet

İnci ďişleriyle bende severek hatta bayılarak izliyorum 5.sezonundayım.

-İstersen birlikte izliyebiliriz

- İnşaat proje raporları?
- Daha sonra bakabiliriz.

Bu saatte cips / çerez yermisin bilmiyorum ama?
- Yok teşekkürler.

Diziye odaklanmış pür dikkat diziyi izliyordu. Bende onu .
Shameless ' ı izlediğim falan yok . Sadece evde ses olsun diye açmıştım.
Bana dizi hakkında bilgi veriyor. Şu sezon böyle olucak Fiona şuna aşık olacak. Dinliyormuş gibi yapıyordum.
Fiona falan umrumda değil. Ona doğru takılı kalmıştım. O gözler , dişler sapsarı güneş gibi parlayan saçlar.

Ona doğru baktığımı farkettiğinden televizyona baktım. Aradan yarım saat geçti. Sıkılmadan usanmadan diziye bakıyordu.

- Acıkmadın mı?

- Yok sabah kahvaltımı iyi yaparım . Teşekkürler

Fiona ile adamın sevişmelerini izlemekten bıkmıştım... İnşaat  projelerine bakmak daha eğlenceliydi.

- Kahve ister misin?
- Olur.
- Ne içmek istersin ? Latte ,  espresso , americano.
- Ben sade Türk Kahvesi alim.
- Tamam.

Bin tane kahve ismi saydım ve Türk Kahvesi. Bende Türk Kahvesi yapma makinesi yokki . Youtube'dan Türk Kahvesi yapımı videolarını izledikten sonra ortaya bişeler çıkardım. Temizlikçim sanırım istifa edicekti. Mutfak savaş alanına dönmüştü.

- Yalçın Bey iyi misiniz bir problem yoktur umarım ?

- Yok yok geliyorum hemen!

Kahven buyur. Bir yudum aldıktan sonra cin çarpışmışa dönmesine rağmen nezaketini bozmayıp çok güzel olmuş teşekkürler. Dedi

- Raporlara bakıcaz mı artık
- Acelesi yok daha sonra bakarız dedim.

Bununda aklı fikri raporda . Allah'ım işim çok zor...

- Neyse hadi bakalım

Saçlarının arasına kalem geçirip hemen işe odaklandı. Ne iş aşkıddır bu . O bir şeyler onlatıyor ben sadece ona odaklanıyordum.

- Yalçın Bey
- Yalçın Beyyy!

İrkildikten sonra dalmışım dedim.Sizde yoruldunuz bende ben gitsem iyi olacak dedi.
- Akşam yemeğine kal acıkmışsındır.

- Yok teşekkürler

- Taksi paran geldiğin için teşekkürler.

- Akbilim var sağolun.

Aslı'yı uğurladıktan sonra
" Analar neler doğruyor bee" dedikten sonra akşam yemeğimi yiyip yattım.

İŞ YERİNDE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin