İş Yerinde Aşk (5)

4.6K 109 1
                                    

Sabah olmuştu , sıcaklarda bastırmışti. Aslı'yı arıyarak bugün piknik yapmaya ne dersin? Dedim kabul etti. Şort ve t-short giyerek çıktım. Market'den atıştırmalık ve içecek almıştım. Araba ile Aslı'yı almaya gittim. Piknik Sepetini doldurmuştu. Ver ben taşırım dedim . Ve yeşil alan bulduk örtüyü serdik. Piknik sepetinde neredeyse her şey var. Yemeğimizi yedik . Son bir karpuz dilimini eli ile bana yedirdi. Çok sevindim . Bende ona güzel bir öpücük kondururken kokusunu içime çektim. İlişkimiz 1 hafta olmuştu. Ama yıllardır aşıklar gibiyiz. Ele ele tutuşup güneş'te yürüyoruz. Her zaman ki gibi mutluyuz. Hava çok sıcak saat 13.00'ı gösteriyor. Herkes deniz'e koşuyor. Deniz'e gitmeye ne dersin dedim? Elimden tutarak sahil'e getirdi , beni. Buraya mı ? Giricez dedim. Neden olmasın diyerek kıyafetleri ile atlıdı. T-short'u çıkararak atladım. Deniz biraz dalgalı idi. Üzerime su attı. Bende ona. Deniz'de bile eğlenmesini biliyorduk.Oradan geçenler ise şaşkın bir şekilde bizlere bakıyordu. Onlar'ın yüz ifadalerine gülüyorduk. Yarım saat kaldıktan sonra çıktık.Onu ilk kez evine bıraktım. Bu sefer yanaktan değil dudaktan öpüşmüştük.Dünya'da bizden mutlusu yoktu. Evime geldim. Soğuk bir düş aldım. Kendime , milkshake yaptım. Yaz sıcağında çok iyi geliyordu. Yarın ki çizimlerimi tamamladım. Saat 16.00'dı.
2 gün sonra Aslı'nın doğum günü idi. Ona ne hediye alacağımı düşünüyordum.Doğum günü partisini evimin bahçesinde yapacağız. Bu yüzden sekreterim Burcu'yu arıyarak doğum günü malzemeleri hazır mı ? Diye sordum. Yalçın Bey her şey tamam , merak etmeyin dedi. Ne alacağımı düşünürken , gece olmuş. Ve uyuya kalmışım.

İŞ YERİNDE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin