Özel Bölüm

985 19 0
                                    

Sizin için özel tatlı içinizi ısıtıcak bir bölüm hazırlamak istedim .

Hadiii baba uyannn!! Sesleri ile kalkıyorum. Aşkım saat kaç oldu daha bizi gelinlikçiye bırakıcaksın.

Bugün canım kızım Asya için biricik eşimle gelinlik bakmaya gidicekler.Yaşlanıyorum dostlar meleğim yuvadan uçup gidiyor...
Eski bölümlerde ki tutkulu aşk hikayeleri sanırım bizim için son buluyor. Aşkın alevi artık kızım için tutuşacak.

Sanırım bu bir nevi yaşam döngüsü
Doğarsın , büyürsün , sevgilin olur , evlenirsin , çocuğun olur , çoğununu büyütürsün ve ve sonunda oda evlenir.

Neyse boşverelim bunları evlenmek güzel şeydir ama doğru kişiyi bulduktan sonra!

Doğru kişi göreceli bir kavramdır. Ben işi , evi , arabası olmasını kasettmiyorum. Bir kaşık acı biberi onunla birlikte yediğinde tatlı gelmeli.
Ya da tek bir kavgada çıkıp gitmemeli .

Eşimi ve kızımı gelinlikçiye bıraktım.
"Aman ha fazla abartmayın " . Dedikten sonra dışarıda turlamaya gezinmeye başladım.

Birbirine aşkla tutkuyla bakan sevgilileri görüyorum. Eski günlerim aklıma geliyor , Aslı için yaptıklarım , onla birlikte buz gibi havada denize atlaďığımız günler.

Biraz kılişe olucak ama bu hayatta satın alınamayacak tek şey Sevgi .
İki günlük aşklardan bahsetmiyorum . Onlara "aşk" kavramınıda doğru bulmuyorum. Bence tam anlamıyla "gönül eğlendirmek ".

Bu özel bölümü kısa tutuyorum . Size atlatmak bahsetmek istediğim şeyleri uzun uzun anlatacağım şeyler çok yakında.

İŞ YERİNDE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin