İş Yerinde Aşk (26)

730 23 4
                                    

Her zamanki gibi işe gitmek istemiyordum , Aslı beni zorla uyandırıyordu. Maalesef bir tek ben değil kızım Asya'da benim gibiydi. Zor da olsa kalmıştık . Kahvaltımızı yaptıktan sonra kızım Asya bugün okula gitmesem olur mu? Dedi. O kadar masum bakıyordu ki kendi öğrencilik hayatım aklıma geldi , dayanamadım ve kabul ettim.

Sonra tam işe gidirken kendimce ee! O zaman bizde gitmeyelim dedim. 😁 Aslı tabii aşkım işler dedi.

Bende somurtkan bir şekilde arabaya bindim. Tekrar şansımı denemek istedim. Biraz kızgın bir şekilde "Aşkımm!!" dedi? Kızgınken bile onu delirler gibi seviyordum. Daha sonra işe varmıştım. İmzalanacak dosyalar beni bekliyordu. Hepsinden nefret ediyordum. Kendimce keşke hiç çalışmayıp emekli olabilsem diyordum. Sizde öyle değilmisiniz? Yoksa ben mi anormalim? Dosyaları imzaladıktan sonra lavaboya gittim. Aynaya baktıktan sonra saçı başı dağılmış somurtkan bir patron .

Elimi yüzümü yıkadım. Kendimi daha iyi hissettim , lavabodan çıktıktan sonra Aslı'nın odasına yöneldim. O işleri ile meşguldu. Nasıl başarabiliyordu? Rahatsız etmek istemedim , ama bir öpücük almadan olmazdı. Yanağından öptükten sonra gülümsedi. Gamzesi için bile ölmeye razıyım. Sonra dün dinlediğim bir şarkının mısrası geldi aklıma . " Ben Dünya'nın en büyük aşığı olabilirim " Bu mısra tam da beni anlatıyordu. Sonra odadan çıktım. Sekreterim : " Yalçın Bey iş görüşmesi için bekliyorlar " dedi. Ben onu hep unutmuşum , yeni bir sekreter alacağız. İşlerimizi ilerlettikten sonra işçi sayımızı çoğaltmak zorunda kaldık.

Koskaca İstanbul'da sadece 6 aday gelmişti , birde iş arıyorum diyorlar. Hepsi teker teker gelmişti. Aslında hepsi çok muhteşemdi. Tam birisini seçecekken bir aday daha sekreterime " Yalçın Beyin odası nerede?" diye sordu. Odama girdi üstü başı biraz dağılmışı. Toparlamaya çalıştı , kariyer geçmişini istedim. Daha önce hiç çalışmadım , dedi. Ailesine bakmak zorunda olduğunu belirtmişti. Diğer adayları kabul edemedim. O kariyer ile çok daha iyi işleri bulabilirlerdi. Adı Yeşimdi. Biraz sakardı ama gerçekten güzeldi. İşe ihtiyacı olduğu için aldım , yoksa Aslı'nın yerini kimse tutamazdı...

İŞ YERİNDE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin