İş Yerinde Aşk (15)

1.3K 49 1
                                    

Evet , yine sabah saat 09.22 şuanda işe gidiyorum. Kahvaltımı bile arabada yapıyorum. Merak etmeyin , arabayı ayağımla sürmüyorum. Bugün kuzenim Melek iş yerime gelicek ve Aslı ile tanışacak. İş yerine sonunda varmıştım. Sekreterim Burcu'ya günaydın diyerek Aslı'nın odasına girdim.

Günaydın aşkım , diyerek yanağına öpücük kondurdum. Bugün kuzenimin geleceğini Aslı'ya söyledikten sonra , kaşını , gözünü , makyajını kontral ediyor. Kıyafetlerini evirip çeviyor. Çok tedirgindi , herhalde heycanlandı. Daha nereye gidiyosun demeden lavobonun yolunu tuttu.

Neyse , ben ise şuan çizimlerimi ve e-mail'imi takip ediyorum. Aslı ise odasında makyaj yapmaya devam edıyor. Hatta kaşlarını almaya bile çalışıyor. Saat 13.54 kuzenim Melek geldi. Çoktandır görmüşmüyoruz. Kendisi Manken ve Tasarımcıdır.

Aslı ile çok iyi anlaşıyorlar. Hatta arkamdan dedikodumu bile yaptıklarını tahmin ediyorum. Aslında kuzenim Meleğin gelme sebebi yarın defilesi olduğu için bir erkek Model'e ihtiyaç varmış.
Banada gelmem için yalvardı. Kıramadım , Aslı ise biraz üzülmüştü sanki. Hatta defileye çıkmıyım diye Pizza , döner ne varsa siparış edip benim kilo almamı istiyor.

Ama , o da biliyorki benim ellerim onun ellerinden başka kimseye dokunmaz . Aslı'yı evine bıraktıktan sonra evime vardım. Hemen düşa girdim. Sonrada film izledim , yarın defileye çıkacağımdan dolayı dakikada bir aynada kendime bakiyorum.

Sabah olmuştu. Bugün büyük gündü , hemen defilenin olacağı yere gittim. Bana giyeceğim kıyafetleri verdiler. Aslı'da gelmişti.
Son 10 dakika dediklerinde heyecan bastı , ayaklarım titriyordu.
Evet , defile bitti. Mutluydum . O kadar korkulacak bir şey yok.
Zaten her başarılı Erkeğin arkasında bir kadın vardır.

Sözü doğruymuş. Şuanda Aslı beni öldürecekmiş gibi kovalıyor.
Şaka şaka! Bugünüde atlatmıştık. Eve geldiğimde hemen yattım...

İŞ YERİNDE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin