İş Yerinde Aşk (4)

5.7K 144 1
                                    

Yine , bir sabah daha bu sefer telefonum çaldığı için uyandım.
Eski sevgilim Deniz'di. Ne var? Diye telefonu açtım. Bugün senden özür dilemek için iş yerine gelmek istiyorum? Dedi. Hayır! Sakın gelme diyerek telefonu yüzüne kapattım. Bir saat daha uyumuşum güzel bir kahvaltı yaptım. Trafik olmadığından yarım saatte yetiştim. Bugün o güzel kızı göremeyecektim. İzinliydi.Sekreterim Burcu tedirgindi , ne oldu dedim. Siz gidin bakın dedi. Odamın kapısını açtım.Eski Sevgilim Deniz'di.Neden geldin diye bağırdım. Çünkü benim aldatmıştı. Ona hayla sinirliydim. Hemen güvenliği aradım. Ve dışarı attim. Bugün sıradandı. İş yerinden çıkarken Aslı'yı gördüm.Bana teşekür etti. Bende kararını sordum. Yağmur yağıyordu. Şemsiyemi ona verdim. Yere attı , şemsiyeyi şaşırdım. Veeee dudaklarıma bir öpücük kondurdu. O an benden mutlusu yoktu . Artık onun beni sevdiğini anlamıştım. Bu arada yağmurda sırıl sıklam olmuştuk. Yolda yürürken köfteci gördük. O köftenin kokusu beni benden aldı. "Köfte yiyelim mi dedi". O an işte aradığım kız demiştim! ... Karnımızı doyurduk. Onu evine bırakmak isterdim ama hastaneye bıraktım . Annesi bir gün daha müşade altında kalacağını söyledi. Giderken ona bir öpücük kondurdum. Bende evime varmıştım.Pantolonum gömleğim sırıl sıklamdı. Kıyafetlerimi değiştirdim. Düş almadan uyumak zorunda kaldım , çok yorgundum. Ama gece yatarken onu düşünmeden Allah'ıma onu bana kavuştur demeden yatamazdım. En mutlu olduğum geceydi , bu sefer kuzuları saymadım . Aslı ile mutlu bir hayatımızın olacağını düşündüm.

İŞ YERİNDE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin