İş Yerinde Aşk (11)

1.9K 67 0
                                    

Saat 07.01 Aslı'nın evini bulmak için arabamla yola koyuldum , kış yaklaştığı için yollar kaygan hızlı gidemiyorum. Yarım saat sonra vardım . Zile bastım , kapıyı açtı. O muhteşem gözleri neredeyse dört ay sonra görmek beni benden aldı. Tam kapıyı , kapatıcakken , kapıyı tuttum. Ne olur beni dinle dedim. Neredeyse ağlıyacağım. Onu görmek bile gözlerimi kamaştırıyor.
İçeri girdim. O harika kahvaltısının kokusunu alıyordum. Canım çekmedi değil. Tüm olanları baştan sona anlattım. Oda ağlıyordu , bende yüzünden belliydi. Oda üzgündü , sarıldım. O kokusunu tekrar içine çektim. O bile bana yetti , o kokuya doydum. Birbirimizden özür diledik. Bir daha asla bunları yapmayacağıma söz verdim. O harika kahvaltısını yedim , yüzüme dört ay sonra gülümseme geldi. İzmirde ki işinden istifa etti. İstanbul'a geri döndük , arabanın radyosunu açtım. "Hasretinle Yandı Gönlüm" müziği çalıyordu. Artık bu bizim şarkımızdı. İstanbul' varmıştık. Hemen iş yerine gittik. Aynı ilk kez işe alındığı gibiydi , yine ilk günden çalışıyordu. Onu izlemeye doyamıyordum . Daha yeni ev bulamamıştı , evleneceğimizde ki evimizde kaldık , yane benim evimde. Mandalina , muz , elma soyup getirmişti. Televizyon'un karşısında izliyorduk. Sanki yirmiyıllık bir çiftmiş gibi. Sabah olmuştu. Sonunda mutlu bir şekilde uyanmıştım. Mutfağa girdim , nefis kahvaltısını hazırlıyordu. Bugün işe gitmeyeceğiz , Aslı'ya ev tutacağız. Arabam ile gidicektik. Ancak hava çok yağmurlu ve yerler kaygan bu yüzden yürüyerek gideceğiz.

İŞ YERİNDE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin