İş Yerinde Aşk (3)

7.6K 196 3
                                    

Evet , sonunda sabah olmuştu. Kahvaltımı bir poğaça ve portakal suyu ile tamamladım. Bugün sadece Aslı'ya onu sevdiğimi açıklayacaktım. Ama "Green Life" şirketi ile toplandım da vardı.
Trafikten dolayı onbeş dakika geç kaldım . Ben gelir gelmez toplantıya başladık. İnşaâ edeceğimiz evleri Yeşil Hayat projesi ile doğayı korucağımızı belirttik. Onlarda kabul etti. Toplantı bir saat sürmüştü. İmzaları attık. Artık sıra Aslı'ya onu sevdiğimi açıklamaya geldi. Ayaklarım , ellerim titriyordu. Çok heycanlıydım. Odasına girdim , Buyrun Yalçın Bey dedi. Aslı sana bir şey açıklamam gerekiyor dedim . Dinliyorum dedi. Telefonu çaldı bir dakika beklermisiniz? Dedi tamam dedim. Annesi arıyordu. Trafik kazası geçirmiş.Benim çıkmam gerek Yalçın Bey dedi. Dur bekle benim arabamla gidelim dedim. Tamam dedi , hızlıca arabaya bindik. Tüm trafik ışıkları , levhaları ihlal etmiştim. Ve şuanda 120'de gidiyorum. Aslı benim için ne kadar önemli ise ailesinin güveninin kazanmak o kadar önemli. Hastaneye varmıştık. Aslı danışman'a "Gülhan Demirci" kaçıncı katta diye sormuştu. Altı diyerek cevap verdi. Asansör'ü beklemeden çıktık.Annesi sıyrık ve kırık ile kazayı atlatmıştı. Aslı ciddi bir durum olmadığını öğrenince çok sevinmişti. Aslı bana teşekür ettimişti. Siz ne diyecekdiniz dedi. Ve tüm cesaretimi toplıyarak Seni Seviyorum demiştim.Çok şaşkındı sanki sevinçliydi. Cevap vermeden gitmişti. Tekrar sordum , bana biraz zaman verin dedi. Haklıydı , ben evime gitmiştim. Aslında mutluydum. Ters bir cevap vermedi. Şimdi artık sıra önda , tek isteğim o masmavi gözleri , sapsarı saçları sonsuzadek görmekdi.

İŞ YERİNDE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin