İş Yerinde Aşk (10)

1.9K 66 1
                                    

Evet , yine bir mutsuz günüm. Aslı iki aydır yok , onu beklemeye devam ediceğim. İş yerinde onun yerine kimseyi almadım. Almıyacağım. Artık sabahlarım , gecelerim mutsuz. Sabahlar karanlık , olmuyor yapamıyorum. Ancak bu sefer sıra bendeydi. Eski sevgilim Deniz'den intikamım çok acı olucak , planım hazırdı. Onunda yeni sevgilisi olmuştu. Ben , ona daha kötüsünü yapacağım. Deniz'i aradım. "Aslı gittikten sonra senin değerini " anladım , dedim . Ofisime gel dedim. Kabul etti. İş yerinde ona bir şey yapamayacağımı düşünde herhalde , odama küçük bir kamera koydurdum . Ona Dünya'nın en kötü duygusunu yaşatıcağım. Odama girdi , ona yalvardım , senden özür dilerim sana aşığım dedim. Video kayıtdaydı. Tam beni öpmeye çalışırken geri çekildim. Ne yapıyorsun? Dedim şaşırdı . Kamera'yı gösterdim. Şok oldu , şimdi burdan defol dedim . Video'yu sevgilisine attım. Aynı acıya yaşıyamazdı. Benim kadar kimse Aslı'yı sevemezdi. Bu yaptıklarım doğru değildi. Ama ona birisi haddini bildirmesi gerekiyordu. Artık üç ay geçmişti. Hiç bir haber yoktu. Artık dayanamıyordum. Aklıma annesinin kaldığı evi bulmak geldi. Adına daha önceden biliyordum. Trafik kazası geçirdiğinde , kaldırıldığı hastaneye gittim. "Gülhan Demirci" ev adresi , sordum. Bulmuşlardı , ama söyliyemediler. Tanıdığım , polis arkadaşımı aradım. Yalvardım ! Zor olsada kabul etti. Tekrar sorduk. Heyat memat meselesi dedik. Neyseki kabul etti , polis arkadaşıma teşekür ederek yollarımızı ayırdık. Hemen yola koyuldum. Zili çaldım , Evet annesini bulmuştum. Olayları anlattım. Bana Aslı'nın nerede kaldığını söyledi. O an çok sevindim. Yola koyuldum , İzmir'de yeni bir iş bulmuş orada çalışıyormuş. Saat çok geç idi. Zil'i çalmak istemedim , bir otelde kaldım.

İŞ YERİNDE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin