Saat 07.00 ve kalkmam gerekiyor. Üç tane alarm kurmuştum . Sonuncusunda uyandım aynadan kendime baktığımda gözlerimi zor açabiliyordum. Tabiki soğuk bir duş aldım.
Hava çok nemli ve sıcaktı. İşe gitmek bu günlerde çok zordu. Beklediğim hazıran ayı gelmişti. Duştan çıktığımda Aslı çoktan kahvaltıyı hazırlamıştı. Bu aralar beni sevindiren iki şey vardı , Faruk sorunsalı ortalıklarda yoktu . İkincisi ise yine Faruk sorunsalının olmaması evet evet ondan nefret ediyorum. Kahvaltıyı yaptıktan sonra kızım Asya'yı okula bıraktım . Saat kaç diye baktığımda 08.52 gösteriyordu. Aslı ile yine geç kalmıştı.
Ve bugün benim için kara günlerdem biri 2 Haziran doğum günüme tam bir ay kaldı.28 yaşına girmek gerçektende çok kötü bir şey acaba bende yaşlı teyzeler gibi her sorana yaşıma 5 yaş küçültessem mi ? Diye düşünürken yeni sekreter Yeşim odama girdi. Kahve istemiştim , yarım saat sonra getirdi. Acaba işe almakla hata mı ettim? İşinde başarılıydı , hamarat olmasına rağmen sakarlığı bize çok fazla sorunlar açacaktı. Güzel olması bazı erkek çalışanlarımın dikkatini çekti. Gerçekten işimiz zordu derken odaya Aslı girdi.
Biraz sinirli bir o kadar da güzeldi. Tavrını koymuştu , kim bu kız dermişcesine sanki onu aldatmışım gibi Aslı:"Başıma bunlarda mı? Gelecekti " dedi. Birden kahkaha attım. Ve ona sarılarak saçmalıyorsun dedim.İşten beyni yanmış olabilirdi. Güneş'de tam kafamazda idi. Aklıma öyle bir fikir gelmişti ki.
Aslı'ya hazır ol! Diyerek hızlıca şirketten çıktık. Onu sahile getirdim ve pamuk şeker yedik. Gönlüne almaya çalıştım , güneş hala kafamazdaydı. İkimizde siyah giyinimiştik.
Ayağa kaltım gömleğimi çıkardım. Evet doğru anladınız , Aslı'nın elini tutarak denize atladık. Buz gibi deniz Aslı'nın neşesini yerine getirdi. İnsanlar geçerken bize bakıyor hatta fotoğrafımızı çekiyordu. Hiç aldırış etmiyorduk. Aslı ile tam denizden çıkacakken
Benim tatlı öküzüm. Demesi beni benden aldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İŞ YERİNDE AŞK
RomanceKim tahmin edebilirdi ki hayatının aşkını iş yerinde bulabileceğini... Aslı ile Yalçın'ın doludizgin aşkı seni bekliyor. 12.12.2015