Kitabıma devam ediyorum.
Yine bir sabah günü mutfaltan mis gibi kokular geliyor. İçimden yine Aslı dökdürmüş diyorum. Saat 7:25 di. Bugün işe gitmeden önce kızım Asya'yı okula getireceğim. Onun için büyük gün birinci sınıfa bugün başlayacak. Yataktan kalktı elimi yüzümü yıkadım. Kızımı ve biricik karımı öperek sofraya oturdum. Asya'nın yüzünden belliydi, heycanlı ve mutluydu. Ona sene 5 sene sonra görücem. Demek isterdim ama o sevincine kıyamadım. Kahvaltımızı yaptıktan sonra arabaya bindik. Hava biraz soğuktu, ve kaygan sonunda varmıştık. Kızımın sınıfını öğrendik.
Onu öperek iyi dersler diyerek çıktık.
Bizde şimdi şirkette gitmeden önce Aslı ve Asya'ya kışlık için mont ve bot alıcaz. Alışveriş merkezi boştu
Rahatlıkla dolaştık. Dolaştık dediysem 2 saat boyunca sadece bir tane mont alabildik 3 saatin sonunda çıkabilmiştik. İş yerine geçtik, sunum dosyalarını kontral ettim. Saat 2:30 Asya'yı okuldan alıcam. Okuça vardım. Zil çaldı. Asya'yı gördüm. Çok mutluydu, arkadaş bile edinmişti. Eve vardık, üçümüzde açtık. Pizza söyledik, Asya nefes akmadan yiyordu. Yoruldu herhalde.
Televizyonu açtık, güzel bir film vardı onu izledik. Saat 21:00 olmuştu. Asya'nın yatma vakti biraz mutsuzdu çünkü daha önceden gecelere kadar oturuyordu. Sütünü içtikten sonra yattı. Bizde 1-2 saat geçtikten sonra Aslı'nın kokusunu çeke çeke mışıl mışıl yattım. Kitabın devamı gelecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İŞ YERİNDE AŞK
RomanceKim tahmin edebilirdi ki hayatının aşkını iş yerinde bulabileceğini... Aslı ile Yalçın'ın doludizgin aşkı seni bekliyor. 12.12.2015