Merhaba dostlar özel bölümlerimin sıklıklarını arttırmayı düşünüyorum. Votelerinizinden belli oluyor ki sizde bunu istiyorsunuz.
Benim anlatıcak çok şeyim var. Sizinde okuyacak vaktiniz varsa hadi iyi okumalar!
Diğer bölümde gördüğünüz gibi kızım ve eşim gelinlik bakıyorlardı. Biliyorum gelinlik , düğün bizim geleneklerimizde örf ve adetlerimizde var fakat her şey bunlarla bitmiyor maalesef. Her evlenen muhteşem gerdanlar takılar isterlerse damat ne yapsın? Haksız mıyım bence her şeyden önce gönül bağını sıkı sıkıya tutmanız gerekir. Diğer şeyler ise zamanla olur .
Düğün demişkinde düğünden bile para hesabı , tatil hesabı yapanlar var. Durumumuz içler acısı...
Biliyorum dostlarım herkesin paraya ihtiyacı var. Ama o senin düğününün paradan önce ďüşünmen gereken şeyler var. Eşin , ileride ki yaşantın vb.
Bence biraz bunlara odaklanmak gerek.Geçtiğimiz günlere Rüzgar Erkoç'un evlendikten bir gün sonra kuyumcuya gittiği haberlerini görmüştüm. Bir ay bir hafta değil bir gün sonra...
Evlendikten sonra eşinle vakit geçirmek , eğlenmek gezmek , gezmek tozmak varken neden kuyumcu?Siz boşverin bunları bir çoğunun sahte ve mantık evliliği olduğunu düşünüyorum.
Mantık evliliği demişken asla yan yana gelmemesi gereken iki kelime yan yana.
Para , kariyer için evlilik yapanlara sadece şunu söylemek istiyorum .
" İçinizde ki para pul , kariyer aşkı kendi benliğinizi almış ".Ya da Sosyal Medya'da 60 yaşında ki adamla 20 yaşındaki kadın evlendi.
Benim buna aklım ve mantığım el vermiyor. Geçenlerde bir yeşilcam oyuncusu Ahmet Arıman (Hayta İsmail ) kendisinden yaşca küçük (sanırım aralarında 39 yaş var) bir kadınla evlendi.
Bu adamın açıklamalarına bakarsanız "tek amacının seks " olduğunu anlarsanız.Her neyse dostlar yine sizi laflarımla yordum . Bir daha ki bölümde görüşmek üzere.
❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İŞ YERİNDE AŞK
RomanceKim tahmin edebilirdi ki hayatının aşkını iş yerinde bulabileceğini... Aslı ile Yalçın'ın doludizgin aşkı seni bekliyor. 12.12.2015