İş Yerinde Aşk (8)

2.6K 78 1
                                    

Dün ki olaydan sonra biraz mutsuzdum. Kahvaltı bile yapmadan işe gittim . Aslı elinde simit ve poğaça ile geliyordu. Arkasından gelerek gözlerini kapattım. Acaba ben kimim ? Dedim Ömürlük yarım dedi. Yanağından öptüm . Odama girdik , çay söyledik. Kahvaltımızı yaptık. O odasına gitti Bende imzalanacak evrakları kontral ediyordum. Odama Eski sevgilim Deniz girdi. Yine saçmaladı. Bu aşk bitemez dedi. Aslı ile ilişkimizi öğrenmişti.
O paçoz kızla mı? Evleneceksin dedi. Sinirlendim hemen burayı terket dedim . Aslı'nın odasına girerken gördüm . Yanlarına koşarak gidiyordum . Aslı ağlar vaziyette , Deniz ise sinsi bakışı ile odadan çıktı. Aslı tuvalete gitti. Meğer "Yalçın benimle sevgili sen kimsinde seninle sevgili olacak demiş" Aslı aç kapıyı diye bağırdım . Hayır gitt! Dedi biraz da olsa haklıydı. Ona eski bir sevgilim olduğunu söylemeliydim. Aslı kapıyı açarmısın? Diye yalvardım. Ne var? Diye tuvaletin kapısını açtı. Kapıyı kapattım. Aslı onu sevmiyorum ! Diye cevap verdim. Bana güven dedim.
Aslı ise bu aşk o kadar güzel ki bir yerde bir şey olacağını biliyordum. Dedi senden vazgeçmeyeceğim diyerek dudaklarından öptüm o arada tuvalete , çalışanlardan Tülin Hanım girdi. Gülünç bir şekilde pardon diyerek tuvaletin kapasını kapattı. İkimizde birbirimize bakarak güldük . Onu güzel bir yemeğe çıkardım. Biraz geç oldu. Onu eve bıraktım. Bende eve geldim . Yazın ortasında biraz grip olmuştum. Kendime mercimek çorbası yaptım , sonrada yattım.

İŞ YERİNDE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin