Günaydın , bugün biricik kızımın doğum günü ancak derslerinden dolayı doğum gününı hatırladığını sanmıyorum. Bugün Asya'yı okula bıraktıktan sonra bizde evi süsleyeceğiz ve daha sonra davet ettiğimiz kişiler gelicek. Ben Asya'yı okuluna bıraktım , Aslı ise yorgunum bahenesi ile evde yemekleri yapmaya başladı. Kızımı öperek sınıfına yolladım. Yolda giderken Pastane bulup pasta alacağım.
Bir pastaneyi gözüme kestirdim. Hızlıca oraya girdim. Pasta örneklerini gösterdiler , kelebek pasta diye bir pasta çeşidi vardı , onu beğenmiştim. Fotoğrafını çekip Aslı'ya yolladım , oda beğendi. Pastaya "Mutlu Yıllar Kızım" yazdırdım. Pasta ve içecek alıp çıktım. Eve varmadan , Aslı'nın yaptığı yemekler muhteşem kokuyordu. Kapıyı açtım , sabah öpememiştim. Yanağına öpücük kondurdum.
Yavaş yavaş misafirler geliyordu , Asya'yı okuldan almaya gittim. Araba'ya bindik. Daha herkes gelmemişti. Bu yüzden Asya'yı 1 saat oyalamam. Gerekiyordu , çok kolaydı benim için Oyuncak mağazasına getirecektim. Mağazaya girdiğimizde , yüzündeki mutluluk onkatına çıkıyordu.
Eli oyuncaklarla dolmuştu. Erkek oyuncakları almaya bile kalktı. Bana bunların hepsi 400TL'ye patladı! , olsun kızım için değerdi. Ancak benden daha fazla doğum günü hediyesi istemez diye düşünüyorum. Aradan 1-2 saat geçti. Arabaya bindik , kızım mutluydu. Yolda giderken Aslı'ya "Geliyoruzz!!" diye mesaj attım . Eve girdik , ışıkları yaktım ! Vee "Happy Birthday To you" diyerek kızımı öptüm. Herkes hediyerini verdi , yemekler yendi . Misafirlerimizi uğurladık. Bugün yattakta üçümüz bir arada yatacağız... Saat 21.00 bugün kızım geç yatıcak 00.00'da yattık . Her ikisinin mis kokusunu çeke çeke rahat bir uyku çektim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İŞ YERİNDE AŞK
RomanceKim tahmin edebilirdi ki hayatının aşkını iş yerinde bulabileceğini... Aslı ile Yalçın'ın doludizgin aşkı seni bekliyor. 12.12.2015