İş Yerinde Aşk (17)

1.2K 49 1
                                    

Günaydın , yeniden patron olarak uyanmak güzel şey , güzel bir şey daha var. Aslı ile Yalçın aşkına artık engel yok. Babam artık karışmayacağını belirtti. Artık sıra Aslı'ya Evlenme teklifi etmekte sekreterim Burcu'yu arayıp herşeyi anlattım. Yarın Aslı'ya iş yerinde evlenme teklifi edicem. Bu aşk orada başladı.
Ve orada evlenme teklifi edicem.

Bugün yüzük almak için kuyumcuya gidicem. Bu yüzden hızlı hızlı yemek yiyorum. Ceketimi giyip hemen çıktım , ilk gördüğüm kuyumcuya girdim . Mükkemel bir yüzük gördüm . Merak etmeyin. Kafam kadar değil. 3200Tl ödedim . Biraz pahalıydı , ama olsun. Ömrünün sonuna kadar yaşayacağım kişi için değerdi.

Kuyumcudan hemen çıktıktan sonra Aslı'nın ailesini aradım , olanları anlattım . Çok sevindiler. Sonra ise kendi ailemi annemi aradım ilk önce sorun çıkarmayacağını biliyordum? Tabiki "Sen mutluysan bende mutluyum" dedi. Sonra ise en çok korktuğum an babama sıra geldi.

Onada anlattım , ilk başta kabul etmeyecekti. Onu tam kalbinden vurarak torun muhabbetine girdim? Birazcık israr ettikten sonra oda kabul etti. Evet büyük gün geldi. Yataktan kalkar kalmaz yüzüğü kontral ettim. Sonrada Aslı'yı arıyarak aşkım bugün işe saat 17.00'da gel dedim.

Tamam , dedi nedenini bile sormadı . İş yerine gittim , hazırlıklar devam ediyordu. Evet o anâ geldik. Saat 17.02 Aslı geliyor hiç kimse yok herkes bir tarafa saklandı. Aslı içeriye girdiği an

" GÜNEŞİM SANA BİR ŞEY AÇIKLAMAM GEREK , BENİMLE BİR ÖMRÜNÜ GEÇİRMEYE YANE BENİMLE EVLENMEYE NE DERSİN " Veeee "Dünya'nın Sonuna kadar Evet" der. ve yüzüğü takarım. En büyük alkışı alırız. Aslı ağlıyordu , dayanamadım . Bende ağladım. Hayatımın en mutlu anı artık o masmavi gözlerim sapsarı saçlı kadın benimdi. Bende onun?

İŞ YERİNDE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin