Salsılıyordum , hadi aşkım kalk sesleri ile. Ohh be! Diyerek uyandım.Sadece bir rüyaydı. Bu yeni sekreter başıma çok bela açıcaktı. Ter içindeydim . Aslı "Kötü bir rüyamı gördün? Dedi geçiştirdim. İçimden ne rüyası Kabus dedim. Rüya olsa bile sankı Aslı'ya ihanet etmiştim. Onun gönlünü almalıydım , ilk önce bir duş aldım. Ardından hızlıca tiyo almalıydım. Bir kadından kim olabilir di? Tabiki kızım Asya düştan çıktıktan sonra Asya'yı yanıma çektim. Bir kadını en çok ne mutlu eder dedim. Tabiki benim bilmiş kızım." Kadından kadına değişir babacığım benim annem daha çok manevi şeylere önem verir" dedi. Sonuç olarak dedim.
"Erkeğin kalbine giden yol midesinden geçiyorda , kadının ki neden geçmesin " dedi. Ve sustu. Evet! Yemek yapmalıydım.Ama ben yemekten ne anlarım. Sipariş etsem bir anlamı kalmaz.Aklıma bir fikir geldi ve hemen internette kolay yemek tarifi yazdım. Biraz araştırdıktan sonra bir kek tarifi buldum.Biraz zor gibiydi. Ama başarmalıydım. Tam düşünürken Aslı : Aşkım hayla giyinmemişsin dedi.Aslı'ya biraz hasta gibiyim dedim.
O zaman bende gitmiyorum dedi. Hemen kilit noktasından vurdum. Ya bir şey ters giderse , ya batarsak dedim.İyi o zaman ben gidiyorum dedi. Asya'yı da sen bırakırsın dedim.Şimdi ise sıra bende. Hadi başlıyalım Nil Karaibrahimgil'in bir şarkısı vardı. Sanki onun tarifini yapıyordum. Neyseki zor olsada keki yapmıştım.Son aşamaya gelmiştik.
Aslı'yı aradım ve aşkım biraz rahatsızlandım dedim.Gel lütfen demedim. Biliyorum ki az sonra damlayacak . Cevap vermeden telefonu kapadı. Yaklaşık yarım saat sonra geldi.
Neyseki İnstagram'da keki yemeden paylaştım. #kek etiketini atmayı unutmadım.İşte sana süprizim dedim. Boynuma sarıldı , kulağıma Asya'dan tüyo aldın dimi diye fısıldadı ve güldü....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İŞ YERİNDE AŞK
RomanceKim tahmin edebilirdi ki hayatının aşkını iş yerinde bulabileceğini... Aslı ile Yalçın'ın doludizgin aşkı seni bekliyor. 12.12.2015