Deel twee leeft! :D Oké, sorry. Die zin wilde ik al zo graag zeggen. :') Het was best pittig om een vervolg te moeten maken. Er waren zo veel ideeën, en maar eentje kon deel twee worden. Ik denk dat deel twee perfect aansluit bij deel één, maar dat moeten jullie natuurlijk altijd zelf beslissen. Hoofdstukken zijn weer rond de 500 woorden. (Ook hier geldt: Als je irriterende fouten ziet? Gewoon melden! Dan kan ik het boek blijven verbeteren.) Deel één blijft op 'onder constructie' staan, maar er wordt gewoon verder geschreven aan deel twee!
----------------------------------------
Ik, Ellis, heb me weer eens flink in de nesten gewerkt. 'Dat doe je toch altijd?' hoor ik je denken. Het antwoord daarop is: 'Ja, maar deze keer is het anders..'
Waarom, o waarom, heb ik ja gezegd tegen dit belachelijke voorstel. Waarom krijg ik al die lasten op mijn schouders geworpen?
De dochter van een belangrijke investeerder in Amerika beschermen. Ik denk dat ze daar geen geheime dienst hebben of zo.. Ik bedoel maar even, dit is al de tweede keer dat ik erheen word gestuurd!
----------------------------------------
Inleiding:
Ik zat onrustig heen en weer te schuiven op mijn stoel in het kantoor van 'de baas'. Een nieuwe missie, dus nieuwe kansen.
"Er worden aanslagen voorbereid op haar, ik wil dat je haar nieuwe beste vriendin wordt." viel hij meteen met de deur in huis. Hij schoof een foto van een meisje van een jaar of zestien naar me toe.
Ik keek naar de foto, en begon opslag zenuwachtig te worden. "Maar, baas, ik-"
"Charlie." onderbrak hij me.
"Maar, Charlie, je wilt dat ik iemands beste vriendin word?" Ik giechelde nerveus, en hoopte heilig dat het antwoord nee was.
"Ja," Charlie knikte enthousiast. "en Jess gaat met je mee." voegde hij eraan toe.
Eerste hoofdstuk op 1 januari 2016
© ALL RIGHTS RESERVED Geen enkel deel van dit boek kan en mag worden geproduceerd of verzonden in enige vorm of op enige wijze, elektronisch of mechanisch, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de auteur. Dit is een fictie werk. Namen, tekens, plaatsen en incidenten zijn producten van de auteur's verbeelding. Elke gelijkenis met werkelijke gebeurtenissen, plaatsen of gedachtes/handelingen van personen, levend of dood, is geheel toevallig.
JE LEEST
Undercover as a criminal | Boek 1 en 2
Action* Winner Netties2016 * De o zo onhandige Ellis werkt na het ongeluk van haar ouders al vanaf een jonge leeftijd bij een geheime afdeling van de Koninklijke Marechaussee. Als ze na al die jaren training eindelijk het veld in wordt gestuurd, wacht i...