Koningin, keizerin en heerser van de wereld.
"Het is hier zo mooi!" riep ik enthousiast door het huis heen.
Jess kwam naast me staan en legde een arm om me heen. "Het is fantastisch he, prinses?"
"Ja, en-" De woorden stokten even in mijn keel, toen draaide ik me verbaasd om. "Noemde je me nou net prinses?"
Hij haalde zijn schouders op. "Ja, dat ben je toch ook?"
Bij die woorden werd ik helemaal warm van binnen. "Prinses, prinses.." herhaalde ik. "Klinkt eigenlijk best wel goed."
✭~✭~✭
De eerste dag hadden we niets te doen. De missie zou pas de tweede dag van start gaan, dus bedachten we dat we net zo goed konden gaan zwemmen. Ik stond net op het punt om mijn beha te verwisselen voor het topje, toen Jess binnen kwam wandelen.
Verschrikt keek ik omhoog. "Jess! Ooit van kloppen gehoord?" zei ik verontwaardigd.
Zijn ogen gleden over mijn lichaam heen. Ik rolde met mijn ogen en gooide een kussen naar zijn gezicht -die overigens raak was-. Hij liep daarna met zijn handen boven zijn hoofd de ruimte weer uit.
Ik rolde met mijn ogen, trok snel het topje aan en besloot over mijn bikini nog een jurkje te doen. Ik liep de trap weer af, en deed de schuifwanden van glas achteraan open. Vanaf hier kon je in tien stappen naar het zwembad lopen.
Ik zag Jess al in zijn lichtgevende-glow-in-the-dark-zwembroek lopen. Ik schudde grinnikend mijn hoofd.
Ik nam een aanloop, en dook met een elegante duik -eigenlijk was het meer een bommetje, aangezien ik totaal niet elegant kán zijn- het water in. Proestend kwam ik weer boven.
"Soepel hoor.." Hij keek me aan met een geamuseerde grijns op zijn gezicht.
"Ja, he."
Hij schudt lachend zijn hoofd, schoof soepel zijn armen om me heen en tilde me op alsof ik een bruid was. Ik lachte en probeerde water in zijn gezicht te gooien.
"Gooide je me nou nat?" vroeg hij, terwijl hij speels zij wenkbrauw optrok.
Ik knipperde een paar keer overdreven onschuldig met mijn wimpers. "Nee, ik zou niet durven!"
"Oh, nee? Ik had wel wat meer verwacht van mijn prinses."
Ik legde mijn armen in zijn nek, en deed net alsof ik hem wilde zoenen. Maar op het laatste moment gooide ik weer water in zijn gezicht.
Hij schrok, en keek me een moment verwildert aan. Ik grinnikte. "Wat had je precies verwacht, cutie?"
"Nou," Er kwam een brede grijns op zijn gezicht. "nu vind ik wel dat ik iets verdien voor de schrik."
"Mhhh.." Ik deed alsof ik nadacht. "Nope.."
Hij trok een pruillip. "Maar, prinses.."
"Als je me koningin, keizerin en heerser van de wereld noemt, wil ik erover nadenken."
"Als jij een keizerin bent, dan ben ik de keizer.. Daar heb ik geen problemen mee!"
Hij legde zijn armen in mijn nek, en gleed af naar mijn heupen. Ik drukte mijn lippen zachtjes tegen de zijne aan.
_______________
Vermoord me alsjeblieft niet! Veel te laat een update.. Volgend hoofdstuk wordt weer wat meer actie, hoor! Maar een beetje Jellis tijd kan toch geen kwaad?
(Snap je hem? JEsseLLIS..)
Jap, ik faal officieel in shipnames.. Hebben jullie misschien betere shipnames?
JE LEEST
Undercover as a criminal | Boek 1 en 2
Action* Winner Netties2016 * De o zo onhandige Ellis werkt na het ongeluk van haar ouders al vanaf een jonge leeftijd bij een geheime afdeling van de Koninklijke Marechaussee. Als ze na al die jaren training eindelijk het veld in wordt gestuurd, wacht i...