#Netties2016

1.7K 69 10
                                    

Jullie denken sowieso nu: 'Komt dat mens weer over enthousiast aan met een nieuwe versie van #Netties2016.. *zucht* '

Daar heb ik een fantastisch antwoord op: 'Jupp, I am back, m8.' (Oké, die m8 moest echt even :P)

Het is ingewikkeld (en ik ben slecht in dingen uitleggen, dus je kunt eigenlijk stiekem beter gewoon naar Wattned  → #Netties2016 gaan) maar ik ga het proberen om het uit te leggen.

Dit keer was het zo dat ik zelf twee van mijn boeken moest opgeven. En ik heb gekozen voor 'Just one night' en 'Undercover as a criminal'. (Sla me niet voor die keuze alsjeblieft!)

Er zijn om precies te zijn drie prijzen te winnen, the People's Choice Award, the Wattned Choice Award en the Mysterie Nettie.

En ja, ik bedenk me net dat jullie misschien de uitleg over dat beter kunnen lezen bij Watned, hehe..

Wanneer mijn boeken gejureerd en beoordeeld worden door jullie? Hier onder een schema:

'Undercover as a criminal' : In mei - Categorieën; Actie en Avontuur

'Just one night' : In september - Categorieën; Algemene-, Non- en Volwassene fictie

Rond die tijd komen er polls online, daarmee kan je stemmen op jouw favoriete boek. Ik hoop dat ik het -voor zo ver ik het überhaupt ooit gekund heb- best wel goed heb uitgelegd.

EN OMG! ZO ERG BEDANKT VOOR DE 100 VOLGERS! Heeft iemand enig idee wat ik zou kunnen doen voor die 100 volgers special? Want ik zelf heb dus niet echt behoorlijk veel inspiratie.. :')

P.s. Ik heb dit ook bij 'Just one night' gezet (Ik was lui, oké?)

P.p.s. Ik heb er zin in!

P.p.p.s. Ik hoop dat mensen me nu niet voor gek verklaren.. :')

P.p.p.p.s. Dit hoofdstuk zal verwijderd worden als de Netties geweest zijn.










Undercover as a criminal | Boek 1 en 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu