Το πρώτο πράγμα που αντίκρισα μόλις ξύπνησα ήταν το λευκό ταβάνι ενός δωματίου. Δεν μπορούσα να καταλάβω που βρίσκομαι, το μόνο που ένιωθα ήταν ότι κάτι κακό είχε συμβεί.
Στην αρχή το μόνο που άκουγα ήταν ένας τσιριχτός ήχος. Σαν μία ευθεία γραμμή οποίος δεν ήθελα να σταματήσει.
Έκλεισα τα μάτια μέσα στην προσπάθεια μου να ηρεμήσω, αλλά για αρκετά λεπτά δεν τα κατάφερνα. Στο δεξί χέρι μου έιχαν βάλει γύψο , ένω στο αριστερό με είχαν συνδέσει με ορό.Ξαφνικά οι πόρτες άνοιξαν και εμφανίστηκαν δυο νοσοκόμες με ψεύτικα χαμόγελα στα χείλη τους.
Προσπάθησα να ρωτήσω τι είχε συμβεί αλλά δεν μπορούσα να αρθρόσω λέξη. Ο λαιμός μου ήταν ξέρος και πόνουσε τρομερά.
Σαν να κατάλαβε η μια νοσοκόμα , μου έδωσε ένα ποτήρι νερό το οποίο άρπαξα και άρχισα να πίνω. Όταν τελείωσα έκανα την ερώτηση που περίμενα
" Τι έγινε ; που είμαι ;" ρώτησα πανικόβλητη ξαφνικά. Κοιτάχτηκαν μεταξύ τους και η μία απάντησε
" Είσαι στο νοσοκομείο του Ερυθρού Σταυρού. Έγινε ένα ατύχημα και έσπασες το δεξί σου χέρι καθώς προπαθόυσες μα βγείς απο το αμάξι . Οι γονείς σου βρίσκονται αυτη την στιγμή στο χειτουργείο. Θα σε ενημερώσουμε μόλις έχουμε νλεα το συντομότερο δυνατόν. "
Μου ανακοίνωσε η μια νοσοκόμα με ψυχρό ύφος. Η φωνή της έβγαινε τόσο μηχανικά λες και είχε κάνει πρόβα για τον λόγο , σαν να το έχει ξανακάνει 1.000 φορές και απλώς ήθελε να ξεμπερδέυει. Την κοίταξα με ένα βλέμμα γεμάτο αηδία.
"Πως έγινε το ατύχημα;" ρώτησα την δεύτερη νοσοκόμα που καθόταν δίπλα μου.
Εκείνη με κοίταξε με ενα συμπονετίκο βλέμμα και είπε απαλά ."Γλυκια μου, θα ήταν καλύτερο να ξεκουραστείς και μετά θα τα μάθεις όλα. Οι γονείς σου θα γίνουν μια χάρα "
Μόνο που δεν έγιναν.
Απο εκείνο το ατύχημα όλοι μου πουλούσαν το παραμύθι "Κάποιος σας τράκαρε και αναποδογύρισε το αυτοκίνητο . Ήταν τραγικό."
Άπο τα 15 μου εώς τα 18 το πίστευα. Όταν όμως διάβασα σε έαν άρθρο τυχαία ότι 'κάποιος ΄ απο τους δύο μου γόνεις είχε πειράξει τα φρένα με αποτέλεσμα να πέσουμε εκλινη την ημέρα απο την γέφυρα δεν εμπιστεύομουν κανέναν. Διότι απο τότε όλοι με έβλεπαν ως " το παιδί που οι γονείς του ήθελαν να αυτοκτονήσουν"
Και πριν κάνετε ερωτήσεις ναι ρώτησα και έψαξα για πληροφορίες αλλά τίποτε . Οταν με υποδέχτηκε στο σπίτι ο αδερφός της μητέρας μου κανείς δεν ήθελε να μιλάει για αυτό και έτσι με το καιρό το ξέχασα.
*******
Εάν σας άρεσε νοιώσετε ελεύθερη να ψηφισετε και να σχολιασετε. ❤️
YOU ARE READING
Omnia Causa Fiunt
ChickLitΗ Οφηλία Underwood όσο τίποτε άλλο θέλει να αποφοιτήσει.Το μόνο πράγμα που την ενδιαφέρει είναι να τα καταφέρει χωρίς κανένα δράμα ,άλλωστε ήδη είχε χάσει τους γονείς της.Τι άλλο μπορεί να συμβεί;; Ο Ντάριο Μπλακ είναι το πιο δημοφιλές αγόρι στο...