Για να λέμε την αλήθεια το πρώτο αληθινό φιλί είναι αυτό που το μοιράζεσαι με κάποιον ο οποίος νοιάζεται για σενα και το εκφράζει αυτή ακριβώς την στιγμή. Νιώθεις κάθε του κινήσει τόσο απαλή και πιοσημαντικό νιώθεις ότι είναι σωστό. Αισθάνεσαι όλο σου το σώμα να καίγεται απο την επιθυμία και ξέρεις ότι δεν είναι ένα από εκείνα τα πεταχτά, αναίσθητα φιλιά που είχες στο ' θάρρος και αλήθεια'. Είναι κάτι περισσότερο.
Νιώθω τον Ντάριο να με πιάνει πιο σφιχτά από την μέση και με φέρνει πιό κοντά στο στήθος του. Εγώ από την άλλη αρχίζοντας να παίρνω θάρρος τυλίγω αργά τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του και αφήνω τα δάκτυλα μου να ακουμπήσουν τα απαλά μαλλιά του. Όταν τα χείλη μας ενώθηκαν ένιωσα τα πόδια μου να κόβονται και ετσι κρατήθηκα πιο δυνατά από πάνω του .Εκείνος με έσφιξε στην αγκαλιά του και ένιωθα τους γρήγορους ρυθμούς της καρδιάς του.
Το φιλί ήταν έντονο και γεμάτο πάθος. Μόνο όταν σταματήσαμε για να πάρουμε αέρα είδα τα κατακόκκινα χείλη του να σχηματίζουν ενα χαμόγελο ως τα αυτιά. Προσπάθησα να βγάλω τα χέρια μου από τον λαιμό του αλλα εκείνος τα εβαλε απαλά πίσω και τοτε τον κοίταξα. Άνοιξα το στόμα μου για να μιλήσω αλλα δεν έβγαινε τίποτα. Δεν ήξερα τι να πω . Ειχα κοκκινίσει σαν παντζάρι και περίμεναρην αντίδραση του." Δώσε μου μια ευκαιρία Οφήλια" όταν μίλησε η φωνή του βγήκε βραχνή αυτη την φορά μου μίλησε τόσο καθαρά και σοβαρά που τον κοίταξα και όταν είδα οτι εκείνος έκανε το ίδιο ένιωσα τα μαγούλα μου να καίνε ακόμα περισσότερο. Εκείνος ακούμπησε το μάγουλο μου με την παλάμη του και εγώ έκλεισα τα ματια μου για ενα λεπτό για να ηρεμήσω την τους παλμούς της καρδιάς μου.
" Τι εννοείς;" ρώτησα τόσο χαμηλόφωνα που ακούστηκε σαν ψίθυρος. Νόμιζα οτι δεν με είχε ακούσει επειδή του πήρε λίγο χρόνο για να απάντηση και όταν ήμουν έτοιμοι να επαναλάβω την ερώτηση απάντησε.
" Άσε με να σε βγάλω για φαγητό" είπε και με έπιασε από το χέρι πλέκοντας τα δάχτυλα μας. Κοίταξα ξαφνιασμένη τα δεμένα χέρια μας.
" Ε-εντάξει" ειπα και κοκκίνισα επείδη του έδειξα πόσο με είχε επηρεάσει. Εκείνος γέλασε πνιχτά και μου σήκωσε το πηγούνι με φίλησε αλλη μια φορά και με κοίταξε
"Σύμφωνοι;"
" Σύμφωνοι."
*************"Τι εννοείς ακριβώς όταν λες οτι ΦΙΛΗΘΗΚΑΤΕ;;" ρωτάει η Βερ η οποία βρίσκεται σηκωμένη στον καναπέ με ορθάνοιχτα τα μάτια.
" εεε.... φιληθηκαμε" ηταν το μόνο που μπόρεσα να πω.
" Πως ;" ρώτησαν ταυτόχρονα η Ροξι με την Βερ.
Τους έριξα ενα κενό βλέμμα σαν να έλεγα ' σοβαρά - πρέπει - να- σας- πω- τώρα- αυτό ;
Κοιτάχτηκαν μεταξύ τους.
" Να παιδάκι μου πως ηταν το φιλί. Πεταχτό; Είχε γλώσσα ;;..-" ρωτούσε η Ροξι και.μετα την διέκοψε η Βερ
YOU ARE READING
Omnia Causa Fiunt
ChickLitΗ Οφηλία Underwood όσο τίποτε άλλο θέλει να αποφοιτήσει.Το μόνο πράγμα που την ενδιαφέρει είναι να τα καταφέρει χωρίς κανένα δράμα ,άλλωστε ήδη είχε χάσει τους γονείς της.Τι άλλο μπορεί να συμβεί;; Ο Ντάριο Μπλακ είναι το πιο δημοφιλές αγόρι στο...