κεφάλαιο 19 (το σημείωμα του Μαρκ)

2.6K 122 0
                                    

Αγάπη μου,

Ήσουν το πιο σημαντικό πράγμα που  είχα ποτέ  στην ζωή μου. Ήσουν ένας άγγελος  για εμένα και ο άνθρωπος που με έκανε καλύτερο κάθε μέρα.

Ξυπνούσα καθημερινά και σε σκεφτόμουν.Είμαι χαρούμενος που κατάφερα να  σε έχω δική μου έστω και για αυτό το σύντομο χρονικό διάστημα της ζωής μου.
Σε ευχαριστώ για αυτό.

Ποτέ μην πάψεις να είσαι ο εαυτός σου και δε  φταις εσύ για όλο αυτό. Συγνώμη που σε άφησα έτσι. Το ξέρω ότι νομιζεις οτι φταις εσύ αλλά δεν είναι έτσι είναι ακριβώς το αντίθετο. Εγώ φταίω. Μην τολμησεις να πάρεις  αυτό το βάρος πάνω σου, ομορφιά μου. Δεν το αξίζεις.

Θέλω  να θυμάσαι ότι ήσουν  τα πάντα για εμένα. Σε λάτρεψα, σε ερωτεύτηκα και σε αγάπησα με όλη μου την καρδιά. Ήμουν  αρκετά εγωιστής για να καταλάβω ότι δεν ένιωθες κάτι για εμένα.

Ίσως και να κατάφερες να νιώσεις αλλά όπως θα ξαναπώ εγώ φταίω.

Οφήλια, θέλω να ξέρεις ότι απλώς δεν κατάφερα να πείσω τον εαυτό μου να μείνει ζωντανός. Δεν έβρισκα πλέον το νόημα. Οι γονείς σου ξέρουν περισσότερο για όλο αυτό. Μην τους αδικής  εγώ το ζήτησα να μην σου το πουν.

Καρδιά μου, ελπίζω να βρεις κάποιον ισάξιο σου και να τον ερωτεύτεις τρελά.

Εύχομαι να ανταποδίδει τα συναισθήματα σου και αγγελούδι  μου δώσε μου μια υπόσχεση.

Ζήσε λίγο, μην είσαι τόσο αγχωτικη. Θα είσαι μια χαρά.

Η ζωή είναι το πιο σκληρό και δυσκολο παιχνίδι ταυτόχρονα  όμως είναι και το πιο καλό και ευχατιστο.

Σ'αγαπω....

Για πάντα δικό σου
Μαρκ Γουοτερς....

Omnia Causa FiuntWhere stories live. Discover now