Νταριο
Ήμουν ναρκομανής.
Μια φράση με μεγάλη σημασία τόσο για μένα όσο και για την σημερινή κοινωνία.
Η κοινωνία είναι σκληρή. Κρίνει και δεν δίνει δικαίωμα δικαιολογίας στους "περιθωριοποιμενους" ανθρώπους.
Μια μητέρα πάντα θα λέει στα παιδιά της
"Να μείνετε μακριά από τα ναρκωτικά κάνουν κακό" και φυσικά δεν έχει καθόλου άδικο.Ακόμα όταν βλέπουν κάποιον στον δρόμο να είναι ξαπλωμένος και τσακισμένος λένε " Αυτός έκανε κακές παρέες".
Και αυτή η φράση εννοειται πως , κρύβει έναν κόκκο αλήθειας.
Όμως κάνεις δεν τους δικαιολογεί. Δεν θα ακούσεις πότε κανέναν να λέει " Αυτός τράβηξε πολλά στην ζωή του".
Αυτό είναι το κακό.
Οπότε ξαναγυρίζουμε στην αρχική φράση.
Συνήθιζα να παίρνω ναρκωτικά και ναι, έκανα κακές παρέες και ναι, έκανα κακό στον εαυτό μου.
Όμως, εκείνη την περίοδο της ζωής μου πίστευα ότι έκανα καλό στον εαυτό μου.
Βέβαια όχι ότι συγκεκριμένα τα ναρκωτικά μου έκαναν καλό,απλώς θεωρούσα ότι αυτά θα με βοηθήσουν να ξεπεράσω τα προβλήματα μου.Ήταν ένας τρόπος για να ξεφύγω από όλα αυτά που με έπνιγαν και εκεί ήταν το μεγάλο μου λάθος.
Έτσι έμαθα με τον σκληρό τον τρόπο ότι για να ζήσω έπρεπε να παλεύω και όχι να παίρνω ουσίες.
Όταν κοίταξα την οθόνη του κινητού μου κατάλαβα πως η Οφήλια είχε δει το μήνυμα.
Ένιωσα το αίμα να ανεβαίνει στο κεφάλι μου. Δεν με εμπιστεύοταν.
"Δεν σε καταλαβαίνω καθόλου" ήταν το μόνο που είπα.
" Νταριο...." ήταν το μόνο που κατάφερε να πει και κατάλαβα από την φωνή της ότι το είχε μετανιώσει.
"Οι σχέσεις δεν χτίζονται στο ψέμα! Δεν μπορώ να καταφέρω να είμαι μαζί σου όταν δεν με εμπιστεύεσαι και μου λες ψέματα" είπα όσο πιο ήρεμα μπορούσα.
Την κοίταξα και νόμιζα ότι την είδα πληγωμένη αλλά γρήγορα το έκρυψε με μια εκνευρισμό μη έκφραση.
"Πιστεύεις ότι σου είπα ψέματα; Νομίζεις ότι μου είναι ΤΟΣΟ εύκολο να σου πω όλη την αλήθεια;" είπε πίκρα και συνέχισε.
" Μα τον Θεό Ντάριο θα με μισήσεις όταν μάθεις!!! Δεν έχεις ιδέα το τι κουβαλάω στην πλάτη μου τόσα χρόνια! Άμα θες να μάθεις, καλός. Αλλά δεν στο προτείνω."είπε σίγουρα.
YOU ARE READING
Omnia Causa Fiunt
ChickLitΗ Οφηλία Underwood όσο τίποτε άλλο θέλει να αποφοιτήσει.Το μόνο πράγμα που την ενδιαφέρει είναι να τα καταφέρει χωρίς κανένα δράμα ,άλλωστε ήδη είχε χάσει τους γονείς της.Τι άλλο μπορεί να συμβεί;; Ο Ντάριο Μπλακ είναι το πιο δημοφιλές αγόρι στο...