Οφήλια
Άλλη μια μέρα χωρίς τον Ντάριο. Ένοιωθα λές και όλος μου ο κόσμος είχε κατασταρφεί. Ήξερα ότι δεν επρεπε να νοιώθω έτσι αλλά πραγματικά δεν έιχα κατσει στον κόπο να το κάνω.
Γιατι;Επειδή δεν ηταν οτι χωρίσαμε για κάποιο προβλεπόμενο λόγο.
Δεν ήταν ότι το περιμέναμε. Ότι τα πραγματα ήταν χάλια και χωρίσαμε.
Ήταν επειδή έφταιγαν οι συγγενείς μου. Ένας παράγοντας ο οποίος δεν θα έπρεπε καν να υπάρχει. Είχα μιλησει με την Βερονικα και την Ρόξι και με ειχαν ενημερώσει ότι ούτε για αυτόν τα πράγματα δεν ηταν εύκολα. Κάποιες φορές εκαναν να τον δούνε ακόμη και εβδομάδες να τον δουν.
Έβγαινε έξω για να πιεί και να κάνει χαμό μετά. Δεν έτρωγε και είχε παραμελήσει πολύ τον εαυτό του.
Κάθε φορά που το άκουγα ένα κομμάτι του εαυτού μου χανόταν και το στομάχι μου δενόταν σε κόμπο.
Όταν τους είχα μιλήσει τον πρώτο καιρό δεν ήξεραν ότι είχαμε χωρίσει. Ο Ντάριο τους είχε πει ότι ειχα πάει για διακοπές στους δικούς μου και ότι θα γύριζα.Προσπάθησα να βγάλω κάποιο θετικό απο αυτη την μέρα αλλα πραγματικα δεν μπορούσα. Το ειχα παρει απόφαση θα έφευγα σήμερα ή αύριο δεν άντεχα ολον αυτο που γινοταν.
Καθώς κατέβαινα τα σκαλιά η μυρωδιά του καφέ με κατέκλεισε και ένοιωσα τον εαυτό μου να με τραβάει προς την μεριά της κουζίνας.
"Καλημέρα..." Ήταν το μονο που είπα και ήθελα να πώ.
Πήγα στην καφετιερα και έβαλα μια κούπα καφέ.
Άνοιξα το ψυγείο και εφτιαξα δύο τοστάκια με γαλοπούλα τυρί και ντομάτα και κάθισα να φάω με την ησυχία μου.
" Οφήλια καλή μου" άρχισε να λέει ο θείος μου αλλα τον διέκοψα.
" Θείε ειλικρινά... Δεν θέλω να μιλήσω μαζι σας"είπα.
" Όλα τα κάνουμε για εσένα. Το είχαμε υποσχεθεί στους γονείς σου. Το μόνο που θέλαμε είναι να είσαι καλά και ευτυχισμένη"
" Δεν καταφέρατε τίποτα απο τα δύο" είπα δυνατά.
Εκεί με κοίταξε.
" Και τί θες να κάνουμε;"
" Τι θέλω να κανετε; " Είπα και γέλασα ειρωνικά.
" Είναι πολύ αργά να κανετε κάτι. Το μονο που μπορείτε να κάνετε είναι να ακυρωσετε τον γάμο."
" Μα γι'αυτο τον λόγο δεν ήρθες εξαρχης εδώ πέρα. Για να τα βρείς με τον Ρομαν" ενοιωθε απολύτα μπερδεμένος.
YOU ARE READING
Omnia Causa Fiunt
ChickLitΗ Οφηλία Underwood όσο τίποτε άλλο θέλει να αποφοιτήσει.Το μόνο πράγμα που την ενδιαφέρει είναι να τα καταφέρει χωρίς κανένα δράμα ,άλλωστε ήδη είχε χάσει τους γονείς της.Τι άλλο μπορεί να συμβεί;; Ο Ντάριο Μπλακ είναι το πιο δημοφιλές αγόρι στο...