Κεφάλαιο 26

2.1K 98 0
                                    

Οφηλία

Η συζήτηση με την Βερ με είχε βοηθήσει πάρα πολύ, Απολάμβανα την παρέα μίας καλής φίλης αλλά και καλής συζήτησης.

Δεν ήταν καθόλου καλά και το είχα δει μόλις πήγα στο σπίτι της.

Ήθελα τόσο πολύ να πάρω τον Ντάριο και να τον ρωτήσω άμα είχε μιλήσει με τον Ντάνιελ.

Αλλά ήξερα πως δεν γινόταν. Ήξερα πως το να ανακατευτώ στα προβλήματα της Βερ ήταν κάτι που δεν θα έπρεπε να κάνω τώρα.

Οπότε αποφάσισα έστω να της τηλεφωνήσω για να είμαι σίγουρη πως είναι όλα καλά.

Αφού κατάλαβα πώς δεν πρόκειται να μου απαντήσει στο τηλέφωνο το έκλεισα και προχώτησα προς το σπίτι μου.

Συνέχιζα να προχωράω και άκουσα το τηλέφωνο μου να χτυπάει. Μόλις κοίταξα ποιος με παίρνει το σήκωσα ανήσυχη.

" Οφήλια πώς είσαι; "

" Γεια σου θεία... όλα καλά; έγινε κάτι;" ρώτησα.

Η σχέση μου με την θεία ήταν αρκετά παράξενη. Τον περισσότερο καιρό με έπαιρνε μόνο για τα χρήματα μίας και ήταν υποχρεωμένη όπως έλεγε να με πληρώνει για την σχολή αλλα πέρα απο αυτό το μόνο που έκανε ήταν να μου φωνάζει και να μου λέει ότι είμαι ανεύθυνη.

Την είχα συγχωρέσει όμως, γιατί; Επειδή ήξερα πολύ καλά ότι ο πόνος του θανάτου προκαλούσε συναισθήματα στους ανθρώπους.

Συναισθήματα που δεν μπορούσαν να διαχειριστούν εύκολα.

Ξέρετε υπάρχουν τόσα πράγματα που πραγματικά σαν άνθρωποι δεν μπορούμε να διαχειριστούμε.

Μπορεί όλο αυτό να έρχεται από τον υπερβολικό πόνο ή την υπερβολική ελευθερία.

Όταν ένα άτομο έχει πονέσει στην ζωή τού δείχνει υπερβολική αγάπη στους γύρω του.

Όταν όμως ένα άτομο έχει υπερβολική ελευθερία δίχως να τον περιορίζουν κάπως, συνήθως είναι πιο κακομαθημένος. Δεν σέβεται τόσο εύκολα.

Η θεία μου είχε πονέσει πάρα πολύ και μέσα στον πόνο της έλεγε λόγια. Λόγια σκληρά. Ένοιωθε υποχρεωμένη να με φροντίσει καθώς ήμουν κόρη της αδελφής της. Το ήξερα. Το ήξερα ότι μπορεί να με αγαπούσε αλλά οι πράξεις της έδειχναν άλλα συνήθως.

" Ναι... ναι όλα μια χαρά. Ξέρεις μιλούσα με την θείο και λέγαμε να έρθεις από εδώ να μας δεις άμα έχεις όρεξη. Θα μαγειρέψω, και θα κάνουμε και καμία βόλτα άμα θες. Τι λες;" ρώτησε αλλά μπορούσα να ακούσω μια ανησυχία στην φωνή της. Σαν να ήθελε κάτι παραπάνω από αυτή την συζήτηση.

Omnia Causa FiuntWhere stories live. Discover now