Κεφάλαιο 18

2.7K 117 4
                                    

Οφηλια
ΠΡΟΣΟΧΉ ⬇⬇⬇⤵⤵⤵
Ξερω οτι μπορεί και να μην είναι τόσο σκληρό αυτό που έγραψα αλλά θέλω να πω ξεκάθαρα την γνώμη μου. Μετά από κάποιο σημείο το κεφάλαιο γίνεται λίγο λυπητερό και δραματικό και λίγο σκληρό . Εάν δεν θέλετε ΜΗΝ  το διαβάσετεΕίμαι ΚΑΤΑ  της αυτοκτονιας και δεν έχω καμία πρόθεση να προωθήσω την γνώμη ότι έχουμε σαν επιλογή να κάνουμε αυτό στο εαυτό μας.

Υπάρχουν πολλή τρόποι για να πάρουμε βοήθεια.!!!! Ο καθένας έχει τα δικά του προβλήματα εξάλλου, η ζωή είναι γεμάτη από αυτά αλλά κανείς δεν έχει το δικαίωμα να αφαιρέσει την ζωή του. Σκέφτειται τους γύρω σας. Αυτούς που σας αγαπάνε και ενδιαφέροντα  για εσάς. Σας παρακαλώ μην το κάνετε αυτό στον εαυτό σας είμαι εδώ για εσάς και εάν θέλετε να μου μιλήσετε είμαι ανοιχτή. Μιλήστε σε κάποιον.

⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴
************************************

Μην φοβάσαι!!!

Πρέπει να του πεις τι έγινε!
Εαν πραγματικά σου αρέσει πρέπει να μάθει για εσένα!!!

" Με λένε Οφήλια Γουοτερς." Είπα αφήνοντας μια βαθυά ανάσα που δεν είχα καταλάβει ότι κρατούσα τόση ώρα μέσα μου.

Σηκωσα αργά το κεφάλι μου και βρέθηκα αντιμέτωπη με τό ψυχρό βλέμμα του.

Τα χέρια του είχαν σφιχτή περισσότερο πάνω μου και όταν σύνέίδήτόπόιησε την κατάσταση
ολόκληρο το σώμα του κοκκαλωσε και τον ένοιωσα να τραβάει  με βία τα χέρια του μακριά από τα δικά μου.

Omnia Causa FiuntWhere stories live. Discover now