Το γεγονός οτι κάποιος ειναι ήσυχος δεν σημαίνει οτι δεν εχει τι να πει στο άλλο άτομο.
Κατάφερα για μια εβδομάδα να αποφύγω τον Ντάριο. Μετά από αυτό που συνέβη στο πάρτι και το περιστατικό με την κοκκινομαλλα δεν είχα καμία όρεξη για συζήτηση μαζί του. Ήμουν υπερβολική;; Μπορεί και να ήμουν αλλα δεν είχα καμία όρεξη να είμαι το παιχνίδι του. Εξάλλου, είχε τις φίλες του για αυτό. Να σημειωθεί ο σαρκασμος στην πρόταση.
Αυτή την στιγμή βρισκόμουν στον διάδρομο και περίμενα την ώρα που θα έμπαινα στην αίθουσα. Είχα φτάσει νωριτερα από οτι το περίμενα αλλα δεν ειχα πρόβλημα με αυτό. Ξαφνικά κάποιος με τσίμπησε στα πλευρά και τινάχτηκα στον αέρα- κυριολεκτικά- χτυπώντας το άτομο που βρισκόταν πίσω μου.
" Καλα ντε... Ηρέμισε λίγο καλέ" είπε η Βερ και όταν γύρισα να την κοιτάξω έτριβε το στομάχι της για να της περάσει ο πόνος .
" ωχ.. ΣΥΓΝΩΜΗ Βερ απλώς .... Αφού ξέρεις οτι αντιδράω έτσι" είπα και σήκωσα τα χέρια μου αθώα.
" Τεσπα.... Τι κανείς τόσο νωρίς ;" είπες
" Να πω την αλήθεια δεν ξερω ..εσυ;" είπα.παράξενα
" Εγώ ήρθα να.... Διαβάσω" είπε και κοίταξε αριστερά και δεξιά σαν να έψαχνε καποιον.
" Ναι καλα γιατί εισαι εδω Βερ ;"
" Μίλησα χθες με τον Ντανιέλ " είπε και με κοίταξε
" Ωραία ;... Δεν ξερω που το πας"
" Ο Ντάριο...-" ηταν το μόνο που είπε και την έκοψα
" Δεν εχω τι να του πω Βερ και επιτα δεν.τον ξερω οτι έγινε εγίνε ειναι παρελθόν πάμε μπροστά " είπα.
" Με αυτή την λογική δεν θα πάμε πουθενά " ψιθύρισε κάτω από την μύτη της περισσότερο στον εαυτό της παρά σε μένα.
Πρώτου προλάβω να αρθρώσω λέξη εμφανίστηκε η Ροξι
,
" Οφήλιααααα... " είπε και με πλησίασε πέφτοντας πάνω μου ." Καλημερααααααα" είπε τραγουδιστά " ξέρεις νομίΖω σε έψαχνε ο Ντάριο κάπου-" την έκοψα.
" σταματά.... Έλα τώρα " είπα.ανασφεναζοντας και τις.έσπρωξα και έφυγα.
" τι έγινε.; " άκουσα την.Ροξι να ρωτάει την Βερ αλλα δεν σταμάτησα να περπατώ.
" δεν θα γίνω το παιχνίδι του " είπα πεισμωμενα και τοτΕ έπεσα πάνω σε κάποιον.
Ντάριο
YOU ARE READING
Omnia Causa Fiunt
ChickLitΗ Οφηλία Underwood όσο τίποτε άλλο θέλει να αποφοιτήσει.Το μόνο πράγμα που την ενδιαφέρει είναι να τα καταφέρει χωρίς κανένα δράμα ,άλλωστε ήδη είχε χάσει τους γονείς της.Τι άλλο μπορεί να συμβεί;; Ο Ντάριο Μπλακ είναι το πιο δημοφιλές αγόρι στο...