Αφού βγήκα από την τάξη κάποιος με τράβηξε απο το μπράτσο με τόση δύναμη που παραλίγο να γίνω ένα με το πάτωμα.
Ευτυχώς πρόλαβα να κρατηθώ από το χέρι του διαβόλου και έτσι κατάφερα να αποφύγω ένα ατύχημά.
Γύρισα απότομα και ετοιμάστηκα να βρεθώ αντιμέτωπη με τον άγνωστο που μου έκανε την ζωή κόλαση.
Μπροστά μου στεκόταν ο Ντάριο Μπλακ με ένα αυταρχικό χαμόγελο να τρεμοπαίζει στα χείλη του.
" Γεια σου γλύκα, σου έλειψα ;: "
Μόνο ο ήχος της φωνής του με έκανε να βράζω από τον θυμό μου.
Το ήξερα οτι δεν μου είχε κάνει κάτι τρομερό και πιθανόν η αντίδραση μου να ήταν λιγάκι υπερβολική αλλα το πιο σπαστικό σε όλη αυτή την κατάσταση ήταν ότι κάθε φορά που μιλούσε πρόσθετε στην φωνή του ένα ίχνος σαρκαστικότητας που με ωθούσε να εκσφενδονίσω ότι βρισκόταν μπροστά μου.
Τον κοίταξα κατάματα και αφού μάζεψα όσο κουράγιο μου είχε απομείνει του απάντησα.
" Άντε γαμήσου!" στην αρχή έδειξε ξαφνιασμένος με την αντίδραση μου σαν να μην το περίμενε αλλα μετά το έκρυψε και το αυταρχικό χαμόγελο επέστρεψε για άλλη μια φορά στο παιχνίδι.
" Πότε; Και που; " απάντησε σαρδόνια.
Αυτό ήταν έμεινα να τον κοιτάζω . Σήκωσα το χέρι μου για να τον ξανάχτυπήσω αλλα αυτή την φορά το έπιασε και μισόχαμογέλασε σαν να σκέφτηκε κάτι και με κόλλησε δυνατά στον τοίχο.
Κοίταξα αριστερά - δεξιά για να βεβαιωθώ οτι κανείς δεν μας βλέπει .
Ο διάδρομος ήταν άδειος και το μόνο πράγμα που ακουγόταν ήταν η βαριά φωνή του και η ανάσα μου.
Ξαφνικά οι παλμοί της καρδιάς μου αυξήθηκαν. Για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις δεν χτυπούσε επειδή ένιωθα κάτι για αυτόν τον τύπο άσχετα με το γεγονός ότι ήταν σταλμένος από τον παράδεισο σε οτι αφορούσε την εξωτερική του εμφάνιση.
Αλλά φοβόμουν να μην με χτυπήσει. Είχα ακούσει φήμες για τον Ντάριο και δεν ήταν οτι πιο ευχάριστω .
Αφού βεβαιώθηκε ότι δεν μπορούσα να φύγω έσκυψε προς το μέρος μου έτσι ώστε τα πρόσωπα μας να βρίσκονται σε λίγη απόσταση .
Βρισκόταν τόσο κοντά που ένιωθα την ανάσα του στο πρόσωπο μου και όταν έγυρε ακόμη πιο μπροστά ένιωσα τα μάγουλα μου να κοκκινίζουν.
YOU ARE READING
Omnia Causa Fiunt
ChickLitΗ Οφηλία Underwood όσο τίποτε άλλο θέλει να αποφοιτήσει.Το μόνο πράγμα που την ενδιαφέρει είναι να τα καταφέρει χωρίς κανένα δράμα ,άλλωστε ήδη είχε χάσει τους γονείς της.Τι άλλο μπορεί να συμβεί;; Ο Ντάριο Μπλακ είναι το πιο δημοφιλές αγόρι στο...