Αυτός ο βλάκας ο Ντάνιελ με τους ηλίθιους ωραίους κοιλιακούς του και την σιχαμένη προσωπικότητα του μου έσπαγε τρομερά τα νεύρα. Κάθε φορά που τον σκεφτόμουν είτε κατέληγα να βλέπω ρομαντικές ταινίες είτε έτρωγα παγωτό στον καναπέ με καμια ταινία τρόμου. Έτσι, για να τσιτώσει λίγο το δερματάκι. Και τωρα θα σκέφτεστε τι μου έκανε αυτός ο αθώος άνθρωπος εν ονόματι Ντάνιελ.
Όταν μου συμπαραστάθηκε μετά τον χωρισμό μου με τον Βινσεντ ηταν όλα τέλεια μιλήσαμε για ώρες και σχεδόν μπορούσα να καταλάβω τι άνθρωπος ήταν. Αλλα φίλες και φίλοι όταν με φίλησε η κατάσταση έγινε τρομερά περίπλοκη και περίεργη.
Έχω να πω πως νταξει μάλλον το πρώτο μας φιλί είχε επηρεαστεί απο την θλίψη και μπορεί απλώς να ήθελε να μου φτιάξει ρην διάθεση. Οπότε συγχωρεμένος ο κύριος.
Για μια χρονική περίοδο πίστεψα σε αυτόν γιατί με έκανε να νιώθω όμορφα. Είμασταν μόνο φίλοι. Καλοί φίλοι. Μιλούσαμε, γελούσαμε , λέγαμε τα πάντα.
Εκείνη την μέρα που πήγαμε στο πάρτυ του αναγκαστικά να πω ψέματα στην Οφήλια για να μην ανησυχεί. Εκείνη την μέρα ο Ντανιέλ ήθελε να μου πει οτι δεν.γινόταν να ήμαστε φίλοι .
Στην αρχή σκέφτηκα πως ηταν επειδή του ειχα πει πολλά για μενα η ίσως επειδή οι γονείς του χώρισαν αλλα οι λέξεις του με είχαν αιφνιδιάσει.
Και όμως ποτέ μην εμπιστεύεσαι τις λέξεις μπορούν να σου πουν ψέματα .Όπως και να είχε η κατάσταση εκείνη την ώρα δεν σκέφτηκα αυτό το μόνο που ήθελα ηταν να του πετάξω το ποτό μου στο κεφάλι.
Μου είπε πως δεν γινόταν να μιλάμε άλλο πως απλώς η φιλία μας δεν θα κρατούσε πως ήμαστε δύο διαφορετικά άτομα που δεν ταίριαζαν. Τα λόγια του μου θύμιζαν σαπουνόπερα. Από την πρώτη λέξη ως την τελευταία.
Τον κοίταξα και εκεί που ήμουν έτοιμη να του πετάξω το ποτό και να τον χαστουκίσω έφυγα, σαν κυρία.
Μόνο που δεν παρέμεινα για πολύ κυρία όταν δεν βρήκα την Οφήλια υπέθεσα πως θα ηταν με τον Ντάριο οπότε έφυγα και πηγα στο διαμέρισμα της και εκεί φάνηκε πόσο κυρία ήμουν. Έβαλα τις πιτζάμες μου και πήρα δύο πακέτα χαρτομάντιλα και μια ταινία ρομαντική και έκλαψα όσο πιο δυνατά μπορούσα.
Είχα συναισθήματα για αυτόν και εκείνος ηταν ... αναίσθητος αλλα δεν υπάρχει περίπτωση να κλάψω για αυτόν. Άκουσα ενα χτύπημα στην πόρτα του δωματίου μου και έτρεξα για να ανοίξω περιμένοντας να ειναι η πίτσα.
" Μισό λεπτο" φώναξα και άρπαξα το πορτοφόλι μου από τον πάγκο και έτρεξα για να ανοίξω.
YOU ARE READING
Omnia Causa Fiunt
ChickLitΗ Οφηλία Underwood όσο τίποτε άλλο θέλει να αποφοιτήσει.Το μόνο πράγμα που την ενδιαφέρει είναι να τα καταφέρει χωρίς κανένα δράμα ,άλλωστε ήδη είχε χάσει τους γονείς της.Τι άλλο μπορεί να συμβεί;; Ο Ντάριο Μπλακ είναι το πιο δημοφιλές αγόρι στο...