8.kapitola

4.1K 297 14
                                    

Vrátila som sa naspäť do izby. Rýchlo som odomkla dvere a vošla dnu, no hneď som toho aj oľutovala. Lily sa olizovala s Rickom v MOJEJ POSTELI!
"Och preboha Lily!" skričala som. "Robte si to na tvojej posteli!"
Lily rýchlo vstala a schmatla Ricka za ruku a obidvaja sa zvalili na jej posteľ.
"Ďakujem." poďakovala som ironicky.

Pobrala som sa do našej malej kuchynky, kde som si z chladničky vytiahla pivo a naliala si ho do pohára.
"Stalo sa niečo?" spýtala sa Lily nervózne. Postavila sa z postele a pomaly sa približovala ku mne.
"Nie." odvetila som stroho.
"Naozaj?"
"Bože, Lily! Nie, nič sa nestalo." skričala som, no hneď som sa jej aj ospravedlnila, pretože som nemala právo na ňu kričať. "Prepáč."
"V poriadku. Rick už odchádza, takže ak sa chceš porozprávať, som tu pre teba."

A naozaj sa tak stalo. Rick odišiel snáď do piatich minút a Lily a ja sme sa rozhodli, že zájdeme do mesta do Starbucksu na dobrú kávičku a tam jej všetko poviem. Myslím, že práve toto teraz potrebujem. A Noahovo objatie tiež.

Pekne sme sa vyparádili, namaľovali, obliekli a vyrazili sme na vlakovú stanicu. Sadli sme hneď na prvý vlak, ktorý išiel.

Cesta trvala dobrých dvadsať minút, no Lily sa ma snažila celú tú dobu rozosmiať a nejakým spôsobom zabaviť, za čo som jej bola veľmi vďačná, pretože mi tak zdvihla náladu.

"Aha, tam je Starbucks!" zvolala Lily. "Poď." schmatla ma za ruku a ťahala do kaviarne. Smiala som sa ako strelená, ale koho to zaujíma? Bola som šťastná, že Lily mám.
S Lily sme sa dohodli, že ja pôjdem obsadiť nejaké lukratívne miesto pri okne, kde by sme mohli očumovať okoloidúcich a ona nám zatiaľ objedná kávu.

"Takže, už mi povieš, čo sa stalo?" začala Lily a odpila si z kávy. Okamžite som sa dala do rehotu, pretože šľahačka, ktorá bola na vrchu kávy jej spravila biele fúzy nad pusou a vyzerala dosť komicky.
"Áno, jasné." odpovedala som, keď už som sa dosmiala. "Noah bol za mnou." začala som.
"Čože? Nerozišli ste sa náhodou?" spýtala sa celkom nahnevane.
"Neviem. Vôbec neviem ako je to teraz medzi nami, cítim sa previnilo, chýba mi, chcem ho naspäť, no aj tak nechápem, prečo odo mňa odišiel."
"Em, ja som svoj názor na váš vzťah vyjadrila. Podľa mňa to nemá význam, nikam to nevedie a jeden druhého len zbytočne trápite. Mali by ste sa rozísť." Slová Lily ma zasiahli priamo do toho najcitlivejšieho miesta. Nechápala som o čo jej ide.
"Ako môžeš niečo takéto povedať?"
"Pýtala si sa na môj názor tak som ti ...."
"Nie, nepýtala." prerušila som ju nahnevane. "Jediná vec, o ktorú som ťa žiadala bola, aby si ma vypočula. Otázka či mám alebo nemám byť s Noahom vôbec nezaznela."
"Okej, tak potom prepáč." povedala arogantne. "Upokoj sa, nič také hrozné sa nestalo." dodala a odpila si z kávy.
"Vieš čo, zabudni na to. Nebavme sa o ňom, pretože nám to evidentne nerobí dobre." navrhla som. Odpoveď Lily ma zaskočila.
"Ale ja sa o ňom chcem baviť. Chcem ti už konečne vysvetliť, že on nie je ten správny chalan pre teba, Emily."
"A to prečo?" spýtala som sa nechápavo. Nervy som mala skoro na prasknutie.
"Pretože ty si také zlaté, milé dievčatko, čo nikdy nespraví nič zlé, a on je proste zlý chalan. Robí zlé veci, fajčí, pije, každý večer je s inou babou... Zlý chalan by mal byť so zlou babou." zasmiala sa falošne.
"Hej? A tou zlou babou myslíš seba, Lily? A mimochodom, odkiaľ o ňom toľko toho vieš?"
"Každý chalan je rovnaký. Len tipujem."
"Aha, už mi to dáva väčší zmysel. Takže ty chceš byť s Noahom? O to ti ide?"
"..." Lily mlčala.
"Bože, ty si ale krava!" povedala som s ironickým smiechom. "Už tomu rozumiem!" zvolala som. "Ty chceš, aby som sa s ním rozišla, aby si ho mohla zbaliť ty, že?"
"Už dávno som ho zbalila!" skričala zrazu. "Dokonca o mňa prejavil aj záujem, ibaže potom prišla pani Emily Dokonalá a celého Noaha pokazila. Vieš, niektorým babám sa zlí chlapci páčia... Nemôžem s ním byť, ak si tu stále ty, pretože sa ukázalo, že ťa až príliš chce naspäť. Takže si trhni, Emily! Ale túto vojnu vyhrám ja!"
"Toto je smiešne, Lily. Toto nie je vojna alebo..."
"Pre mňa je." prerušila ma. "Noaha poznám od prvej triedy, už od vtedy sa mi páči, celé tie roky som o neho bojovala, žiadna mu nebola dobrá, dokonca ani ja. No jedného dňa sa zjavíš ty a Noah je zrazu zamilovaný... a ja..." Lily sa rozplakala. Stále to bola moja kamarátka, takže som k nej podišla a objala ju. Objatie mi opätovala, ako inak. "Prepáč. Som naozaj zlá kamarátka, odpusť." plakala na mojom ramene.
"To je v pohode." opakovala som stále. I keď nič nebolo v pohode.

Ahojte kuriatka! ❤️ Ako sa máte? Nooo, trošku sa nám to tu zauzľuje :'D Nová kapitolka čoskoro, možno zajtra alebo najneskôr pozajtra :) Inak Veselé Vianoce a Šťastný Nový Rok všetkým! Strašné, ako ten čas letí... :)
Ps; Ďakujem za krásne komentáre❤️😍

Susedia (2.časť)Where stories live. Discover now